۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۶۷۰۷
پرسپولیس در پرونده دیگری شکست خورد تا جدیدترین بدهی خارجی این باشگاه شکل بگیرد.
کد خبر: ۴۸۷۶

تازه‌ترین بدهی خارجی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آنتونی استوکس برای پرسپولیس دردسر مالی جدیدی ایجاد کرده و سرخ‌پوشان در تلاش هستند تا بتوانند این بدهی را به مهاجم پر حاشیه ایرلندی نپردازند.

باشگاه پرسپولیس پیش از این ۱۵۰ هزار دلار به آنتونی استوکس پرداخت کرده بود و این بازیکن به‌صورت ناگهانی چند هفته پس از حضور در این تیم از ایران خارج شد. مهاجم فرصت‌طلب ایرلندی برای آنکه بتواند برای تیمی از لیگ کشورش بازی کند، درخواست صدور ITC به باشگاه پرسپولیس داد و مهدی رسول‌پناه مدیرعامل وقت سرخ‌پوشان در اشتباه مدیریتی بزرگی با این درخواست موافقت کرد تا این بازیکن مجوز بازی بگیرد.

مدتی بعد استوکس برای دریافت ۱۳۰ هزار دلار باقیمانده از مبلغ قراردادش به فیفا شکایت کرد و باشگاه پرسپولیس هم با ارائه مستندانی به فیفا غیبت ناگهانی در تمرینات را دلیل پرداخت نکردن طلب استوکس اعلام کرد. پس از مدتی کمیته تعیین وضعیت فیفا، پرسپولیس را به پرداخت ۸۰ هزار دلار محکوم کرد. 

باشگاه ایرانی که با اشتباه عجیب رسول‌پناه به دردسر مالی جدیدی افتاده برای آنکه بخواهد به دادگاه حکمیت ورزش CAS نسبت به رأی فیفا شکایت کند باید مبلغ نسبتاً زیادی را بپردازد و البته احتمال شکست در این پرونده وجود دارد. بنابراین احتمال آنکه در موعد مورد نظر فیفا بدهی استوکس پرداخت شود، دور از انتظار نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار