۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۹۴۶۵۹
در صورتی که پرسپولیس بتواند با دروازه‌بان خوبی به توافق برد و او را جانشین رادوشویچ کند، حامد لک از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا می‌کند.
کد خبر: ۴۸۸۱

گزینه‌های جانشینی رادوشویچ در پرسپولیس/ لک نیمکت‌نشین می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس را ترک کرده و به‌دنبال دریافت مطالبات خود از طریق شکایت به فیفاست. البته هنوز شکایتی از سوی دروازه‌بان کروات صورت نگرفته و از سوی دیگر فقدان حضور او، حامد لک را تبدیل به دروازه‌بانی بی‌رقیب کرده تا دچار افت محسوسی شود.

یحیی گل‌محمدی سه گزینه را مدنظر دارد تا پس از گشایش پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در نیم‌فصل گلر جدیدی را به تیمش اضافه کند. گلرهایی که حضورشان باعث نیمکت‌نشینی حامد لک می‌شود.

علیرضا بیرانوند پس از آنکه در بلژیک موفیت زیادی نداشت در تیم بوآویشتای پرتغال هم روزهای درخشانی را پشت سر نمی‌گذراند. او را می‌توان گزینه خوبی دانست اگر بخواهد بار دیگر برای هرچه بیشتر دیده شدن از دروازه پرسپولیس حراست کند.

پیام نیازمند با جدایی از سپاهان راهی پورتیموننزه پرتغال شده اما وضعیت جالبی در این تیم ندارد و کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند. او که ملی‌پوش محسوب می‌شود برای آنکه در جام جهانی حضور داشته باشد حتی با وجود نیمکت‌نشینی در تیم ملی، می‌تواند به  پرسپولیس بیاید تا دیده شود و از فهرست مسافران قطر خط نخورد.

رشید مظاهری در فهرست فرهاد مجیدی هم قرار نمی‌گیرد و هر بازی را به خاطر مصدومیت از دست می‌دهد، البته خودش گفته مصدوم نیست و تردیدهایی در صحبت‌های سرمربی استقلال ایجاد کرده است. مظاهری که سابقه بازی ملی دارد و از گلرهای خوب لیگ برتر شمرده می‌شود گزینه خوبی برای انتقال به پرسپولیس است.

هرکدام از این گلرها به پرسپولیس بیایند، حامد لک بخت چندانی برای ایستادن درون دروازه سرخ‌پوشان ندارد و از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار