۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
تعداد بازدید: ۸۲۰۷۷۹
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی‌های جام حذفی برای ما از لیگ برتر اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم به قهرمانی این رقابت‌ها برسیم.
کد خبر: ۴۸۸۴

بازی‌های حذفی از لیگ برای گل‌گهر مهم‌تر است/ امیدوارم قهرمان این جام شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شهرداری آستارا در جام حذفی اظهار کرد: به فرشاد پیوس یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران، بچه محل و هم‌باشگاهی سابقم و یکی از مربیان خوب کشورمان خوشامد می‌گویم که به زعم من در مربیگری به حقش نرسید و می‌تواند جایگاه بالاتر داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یقیناً بازی حذفی از لیگ برای ما مهم‌تر است و با همان نگاهی که در بازی‌های قبل به میدان رفتیم، به مراتب محکم‌تر بازی خواهیم کرد. تیم شهرداری آستارا یک تیم خوب در لیگ یک است و دو سه بازی این تیم را دیدم. این تیم، بسیار خوب و دونده است. با توجه به یکسری مسائلی که برای ما به وجود آمد، خدا را شکر تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد: به بچه‌های تیم بابت بازی قبلی (دیدار مقابل فولاد) تبریک می‌گویم. بارها و بارها بازی قبل را دیدم و لذت بردم. هرچه از بچه‌ها تشکر کنم کم است. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. بازی‌های جام حذفی به مراتب مهم‌تر از لیگ است و با پنج بازی امکان قهرمانی است. امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار