۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۷۶۴۵
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: باشگاه کار بدی انجام داد ITC آنتونی استوکس را صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۴۴

همه بردهای پرسپولیس متعلق به هواداران است/ باشگاه کار بدی انجام داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی پرگل سرخ‌پوشان ایران برابر ویستا توربین از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: بازی ما در نیمه اول به آن شکلی نبود که انتظار داشتم. ما باید به بازی سرعت می‌دادیم ولی این اتفاق رخ نداد و به این دلیل فوتبال دلخواه ما ارایه نشد. خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم بهتر اجرا شد. آنها تحرک بیشتری داشتند، پاس‌های بهتری دادند و در نتیجه توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار اتفاق می‌افتاد. به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم پس نمی‌شود بگوییم تیم نیمه دوم ما بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود. این گونه بازی‌ها کار را برای ما سخت می‌کند چون فوتبال تیم‌ها به هم نزدیک شده است و فاصله زیادی بین آن‌ها نیست. در مجموع خوشحال هستم به پیروزی رسیدیم و راهی مرحله بعد شدیم. گل‌های خوبی هم به ثمر رساندیم. باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. مثل همیشه همه بردهای پرسپولیس متعلق به هواداران است و این پیروزی مبارک آنها باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم و همزمان شدن حکم استوکس تصریح کرد: پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود. خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد. البته حل موضوع بازیکنان جدید ما منوط به انجام تشریفات اداری فدراسیون و دریافت ITC است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شد و  در عمل بازی‌های نیم فصل اول را از دست داده است. در مجموع جای تشکر دارد از آقای صدری که زحمات زیادی کشیدند چون در وضعیت اقتصادی این روزها تامین ۸۰۰ هزار دلار کار سختی است. در مورد استوکس هم باید بگویم او  تیم را رها کرد و رفت ولی از او شکایت صورت نگرفت. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پرونده‌ای که می‌شد بابت آن غرامت بگیریم حالا بازیکن باید بابت آن پول بگیرد. باید فکر کنیم چرا از او شکایت نشد.

وی تاکید کرد: قراردادهایی که بسته می‌شود و تعهداتی که باید انجام شود و نمی‌شود مشکل ایجاد می‌کند. کار نباید اصلا به شکایت کشیده شود اما این مشکلات گریبانگیر فوتبال ایران شده است. اگر بازیکنی جذب می‌شود باید به فکر بودجه آن هم بود ولی در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد. قطعا این موضوعات باید پیگیری شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گل‌محمدی در مود اینکه در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است، عنوان کرد: روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم. این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی  بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما ۶ هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صددرصد روی بازی‌ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار