۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۲۳۸۷
لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA؛
هفته سی و سوم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام سه دیدار دیگر صبح امروز پیگیری شد.
کد خبر: ۵۳۹۰

گلدن استیت فاتح جدال صدرنشینان کنفرانس غرب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته سی و سوم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و گلدن استیت واریرز فاتح جدال صدرنشینان کنفرانس غرب شد.

در حساس‌ترین مسابقه تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز موفق شد در ورزشگاه خانگی فینیکس سانز، یو اس ایرویز سنتر با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۷ بر میزبان خود غلبه کرده و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی کنفرانس غرب تثبیت کند.

گلدن استیت واریز در کوارتر اول با نتیجه ۳۳ بر ۲۷ به پیروزی رسید، در کوارتر دوم ۳۵ بر ۲۵ از پسران ققنوس شکست خورد، اما در کوارتر‌های سوم و چهارم باز هم تیم میهمان با نتایج ۲۶ بر ۲۲ و ۳۲ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا این مسابقه حساس را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های امروز صبح هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA نتایج زیر به دست آمد:

فینیکس سانز ۱۰۷ - گلدن استیت واریرز ۱۱۶
لس‌آنجلس لیکرز ۱۱۵ - بروکلین نتس ۱۲۲
یوتا جاز ۱۲۰ - دالاس ماوریکس ۱۱۶

در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب گلدن‌استیت واریرز هم با ۲۷ برد از ۳۳ بازی و درصد پیروزی ۸۱.۸ و تفاضل گل میانگین ۱۰.۴ صدرنشین است. فینیکس سانز با ۲۶ برد از ۳۲ بازی و درصد پیروزی ۸۱.۲ و تفاضل گل میانگین ۷.۳ در جایگاه دوم ایستاده است و یوتا جاز با ۲۳ پیروزی از ۳۲ بازی و درصد پیروزی ۷۱.۹ و تفاضل گل میانگین ۱۰.۳ سوم است.

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم بسکتبال میلواکی باکس با ۲۲ برد از ۳۵ دیدار خود و درصد پیروزی ۶۲.۹ و تفاضل گل میانگین ۳.۴ صدرنشین است، بروکلین نتس با ۲۲ پیروزی از ۳۱ بازی و درصد پیروزی ۷۱ و تفاضل گل میانگین ۳.۵ در رده دوم ایستاده است و میامی هیت با ۲۰ برد از ۳۳ دیدار خود و درصد پیروزی ۶۰.۶ و تفاضل گل میانگین ۳.۷ در جایگاه سوم قرار دارد.

برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار