۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۳۹۴۱۶
هفته سی و چهارم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام هفت دیدار دیگر صبح امروز پیگیری شد.
کد خبر: ۵۵۸۴

بازگشت بروکلین نتس به صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق با غلبه بر لس‌آنجلس کلیپرز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته سی و چهارم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام هفت دیدار دیگر پیگیری شد و تیم بسکتبال بروکلین نتس با غلبه بر میزبان خود لس‌آنجلس کلیپرز به صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق بازگشت.

در حساس‌ترین مسابقه تیم بسکتبال بروکلین نتس موفق شد در ورزشگاه خانگی فینیکس سانز، استیپلز سنتر با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۸ بر میزبان خود لس‌آنجلس کلیپرز غلبه کرده و صدر جدول رده بندی کنفرانس شرق بازگردد.

بروکلین نتس در کوارتر‌های اول تا سوم با نتایج ۳۸ بر ۳۳، ۳۳ بر ۲۲ و ۳۰ بر ۲۶ مقابل میزبان خود به پیروزی رسید و تنها در کوارتر چهارم با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ از لس‌آنجلس کلیپرز شکست خورد، اما در مجموع با اختلاف ۱۶ امتیاز پیروز این دیدار شد تا صدرنشین کنفرانس شرق شود.

در دیدار‌های امروز صبح هفته سی و چهارم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA نتایج زیر به دست آمد:

شارلوت هورنتس ۱۲۳ - هیوستون راکتس ۹۹
آتلانتا هاکس ۱۱۸ - شیکاگو بولز ۱۳۰
مینه‌سوتا تیمبرولوز ۱۰۸ - بوستون سلتیکس ۱۰۳
سن‌آنتونیو اسپرز ۱۰۴ - یوتا جاز ۱۱۰
فینیکس سانز ۱۱۳ - ممفیس گریزلیز ۱۱۴
پورتلند تریل بلیزرز ۱۱۷ - دالاس ماوریکس ۱۳۲
لس‌آنجلس کلیپرز ۱۰۸ - بروکلین نتس ۱۲۴

در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب گلدن‌استیت واریرز هم با ۲۷ برد از ۳۳ بازی و درصد پیروزی ۸۱.۸ و تفاضل گل میانگین ۱۰.۴ صدرنشین است. فینیکس سانز با ۲۶ برد از ۳۳ بازی و درصد پیروزی ۷۸.۸ و تفاضل گل میانگین ۷.۱ در جایگاه دوم ایستاده است و یوتا جاز با ۲۴ پیروزی از ۳۳ بازی و درصد پیروزی ۷۲.۷ و تفاضل گل میانگین ۱۰.۲ سوم است.

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم بسکتبال بروکلین نتس با ۲۳ برد از ۳۲ دیدار خود و درصد پیروزی ۷۱.۹ و تفاضل گل میانگین ۳.۹ صدرنشین است، میلواکی باکس با ۲۲ پیروزی از ۳۵ بازی و درصد پیروزی ۶۲.۹ و تفاضل گل میانگین ۳.۴ در رده دوم ایستاده است و میامی هیت با ۲۱ برد از ۳۴ دیدار خود و درصد پیروزی ۶۱.۸ و تفاضل گل میانگین ۳.۹ در جایگاه سوم قرار دارد.

برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار