۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۷۸۰۲۹۱
رئیس فدراسیون والیبال گفت: اعضای هیئت رئیسه طوری انتخاب شوند که فدراسیون بتواند به آنها تکیه کند نه اینکه جای افرادی باشد که دنبال پست و جایگاه هستند.
کد خبر: ۶۵۲۳

دست فدراسیون را برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه بسته شده/ نباید جای افرادی باشد که دنبال پست و جایگاه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، میلاد تقوی در مورد حضور مائوریسیو موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال در ایران اظهار داشت:‌ پائز بر اساس توافق، 4 اردیبهشت به تهران می‌آید. قرارداد این مربی به دقت بررسی و تنظیم شده و اختلافاتی وجود داشت که برطرف شده است. ما بر اساس قانون، کارمان را پیش می‌بریم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: پائز، مربی دلسوز و باانگیزه‌ای است ولی ممکن است دچار اختلافاتی هم با فدراسیون شود که هر دو طرف خیلی حرفه‌ای با قضیه برخورد می‌کنند. فدراسیون والیبال تاکنون با هیچ کدام از مربیان خارجی وارد مشاجره حقوقی نشده است.

تقوی تصریح کرد: قرارداد پائز به صورت 6 ماه + 2 سال + 2 سال تنظیم شده و در صورتی که در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال، نتایج قابل قبولی کسب شود، 2 سال دیگر تمدید خواهد شد. در حالی که اکثر کارشناسان معتقدند که تیم ملی شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه المپیک دارد اما امیدوارم برخلاف این اظهار نظرها، در لیگ ملت‌ها، نتایج خوبی حاصل شده و سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

وی در مورد اولویت‌های کاری خود در فدراسیون والیبال گفت: ما نخبه نبوده بلکه منتخب مردم برای مدیریت والیبال هستیم. ملاک دوستی و دشمنی ما، والیبال است یعنی اگر کسی منافع شخصی خود را بر والیبال ترجیح داد حتی اگر برادر من باشد، مقابل او خواهیم ایستاد. حال والیبال، مدتی است که خوب نیست و به همین خاطر، اصلاح ساختار فدراسیون، اولویت کاری من است. سعی داریم، شبکه اداری منظمی تشکیل دهیم و کمیته‌هایی مثل آموزش و استعدادیابی در رأس اولویت‌های ما قرار دارند.

تقوی یادآور شد: خوشحالم که والیبال برای مردم، محبوبیت دارد. مردم، والیبال را می‌شناسند و تعقیب می‌کنند. اقدامات مرحوم یزدانی خرم و داورزنی، والیبال را به بهترین ورزش گروهی ایران تبدیل کرده است. منطقی است از این تجربه استفاده کنیم ولی اصلاحات حتماً اتفاق خواهد افتاد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: درهای فدراسیون به روی همه باز است و هر کس بتواند کمکی به والیبال کند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ما معتقدیم، محدود کردن، باعث توقف فعالیت و منافع صنفی می‌شود. انتقادپذیری جزو اولویت‌های ما بوده و تلاش ما جمع کردن نخبگان والیبال است. هر کسی به والیبال علاقه دارد،‌ فدراسیون، خانه اوست.

تقوی در مورد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گفت: اساسنامه جدید، دست فدراسیون را برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه بسته است. اعتقاد دارم که هیئت رئیسه باید نقطه قوت فدراسیون باشد و در لحظات حساس به کمک فدراسیون بیاید. متأسفانه قانون دست ما را در این مورد بسته که امیدوارم با درایت وزیر ورزش؛ اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال طوری انتخاب شوند که فدراسیون بتواند به آنها تکیه کند نه اینکه جای افرادی باشد که دنبال پست و جایگاه هستند.

رئیس فدراسیون والیبال: نگاه متفاوتی به کمیته فنی نسبت به مدیران گذشته دارم. منطقی است همه کسانی که کارشناس و دلسوز والیبال هستند در کمیته فنی باشند. باید حلقه مشاوران مشخصی داشته باشیم که به والیبال روز دنیا مسلط بوده و پاسخگو باشند نه اینکه به صورت نمایشی 30 نفر را جمع کرده و تصمیم‌گیری کنیم./ تسنیم

برچسب ها: فدراسیون والیبال والیبال والیبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار