۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۷۴۰۱
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: جامعه ورزش وظیفه خود می‌داند تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند زیرا منش ورزشکاران و پهلوانان روحیه جوانمردی و همواره حمایت از مظلوم است.
کد خبر: ۶۷۳۳

منش ورزشکاران حمایت از مظلوم است/ جامعه ورزش در میدان فلسطین جمع می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهرداد علی قارداشی درباره اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس فقط متعلق به ایران نیست. درست است که امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی این روز را پایه ریزی کردند اما شاهدیم که در اغلب کشورهای آزادیخواه که حامی مظلوم هستند، روز قدس گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از این کودکان بی‌سرپناهی که مورد حمله‌های رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌گیرند، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد تا مردم فلسطین یک روز بتوانند مالک سرزمین آبا و اجدادی خود شوند .

قارداشی گفت: ما هم وظیفه خود می‌دانیم از این مردم حمایت کنیم زیرا منش ورزشکاران و پهلوانان روحیه جوانمردی و همواره حمایت از مظلوم است.

وی با بیان اینکه شاهد هستید که اقصی نقاط دنیا از این روز حمایت می‌کنند، تاکید کرد : جامعه ورزش هم در راهپیمایی روز قدس در جمعه این هفته ساعت ۱۰ صبح میدان فلسطین جمع می‌شوند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند./ ایرنا

برچسب ها: حمایت رئیس فدراسیون تنیس روی میز ورزشکاران
ارسال نظر
آخرین اخبار