۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۷۱۶۵
کاردانو اعلام کرد در پی افزایش مقیاس پذیری این رمز ارز ابعاد هر بلوک‌ها داده آن ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است
کد خبر: ۸۶۴۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اندازه کل بلاک از اندازه فعلی ۷۲ کیلوبایت (KB) به ۸۰ کیلوبایت (KB) افزایش خواهد یافت. این بدان معناست که بلاک‌های کاردانو می‌توانند تراکنش‌های بیشتری را انجام دهند. با افزایش تعداد پروژه‌هایی که در شبکه اصلی راه‌اندازی می‌شوند، بلاکچین باید ترافیک بیشتری را پردازش کند. ماه گذشته، بار بلاکچین به دلیل افزایش پذیرش به ۹۰ درصد افزایش یافت که نیاز فوری به افزایش مقیاس پذیری شبکه را برجسته می‌کند. طبق داده‌های ارائه شده توسط Cardano Blockchain Insights، از اول فوریه (۱۱ بهمن)، تقریباً همه بلاک‌ها پر باقی می‌مانند و میانگین بار بالای ۸۵ درصد باقی مانده است.

علاوه بر این، محدودیت های حافظه Plutus از 12.5 میلیون به 14 میلیون واحد در هر تراکنش افزایش می یابد. همانطور که U.Today گزارش داد، افزایش قبلی در ژانویه (دی) اتفاق افتاده است. پیشرفت‌های اخیر در 4 فوریه (15 بهمن) اعمال خواهند شد. آن ها به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (dApps) اجازه می‌دهند تا در میان تقاضای رو به رشد، روان‌تر و مطمئن تر اجرا شوند.

شرکت Input Output قبل از انجام تنظیمات بیشتر، سلامت کلی شبکه را به دقت بررسی می کند.

کاردانو در حال حاضر به مرحله “Basho” رفته است، مرحله سوم نقشه راه که به نام شاعر مشهور ژاپنی ماتسو باشو نامگذاری شده است. این تیم در حال حاضر بر روی بهینه سازی شبکه برای تعداد فزاینده ای از کاربران متمرکز است. در حالی که راه حل های روی زنجیره مهم هستند، راه حل های خارج از زنجیره نیز مانند Hydra نقش کلیدی در دستیابی به سطح مورد نیاز از مقیاس پذیری ایفا می کنند.

SundaeSwap، صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو نیز، نسخه بتای خود را در اواسط ژانویه (اواخر دی) در شبکه اصلی راه اندازی کرده است./آکادمی هلاکوئی

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز کاردانو بلاکچین زنجیره بلوک
ارسال نظر
آخرین اخبار