۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۳۶۷۸
شرکت Zuellig Pharma، ارائه دهنده خدمات پزشکی در سنگاپور قرار است به کمک فناوری بلاکچین به ردیابی واکسن های کرونا بپردازد تا از این طریق از تزریق واکسن های تاریخ گذشته توسط پزشکان جلوگیری کند
کد خبر: ۸۳۸۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، Zuellig Pharma می‌گوید که سیستم مدیریت جدید «eZTracker» می‌تواند به جلوگیری از استفاده از واکسن‌های نادرست ذخیره‌شده یا تقلبی کمک کند و به مشتریان خود اجازه می‌دهد فوراً منشأ و اصالت واکسن‌های خود را از طریق یک برنامه تلفن همراه تأیید کنند.
دانیل لاوریک (Daniel Laverick)، معاون رئیس و رئیس راه حل‌های دیجیتال و داده در Zuellig Pharma گفت: “حوادث مربوط به واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته یا نگهداری نادرست را می‌توان اجتناب کرد. ”
eZTracker از بلاک چین SAP برای گرفتن، ردیابی چندین نقطه داده برای بهبود شفافیت زنجیره تامین استفاده می‌کند. وب سایت eZTracker نحوه عملکرد آن را توضیح می‌دهد:
“به سادگی کد QR روی بسته بندی را اسکن کنید تا فوراً بررسی کنید که آیا محصول شما از یک توزیع کننده مجاز است. ”

لاوریک اضافه کرد: «بیماران می‌توانند ماتریس داده‌های دوبعدی روی بسته‌بندی محصول را اسکن کنند تا اطلاعات کلیدی محصول مانند تاریخ انقضا، دما و منشأ را از طریق برنامه آن که توسط بلاک چین پشتیبانی می‌شود، تأیید کنند.»
بلاکچین SAP عملیات‌ها را به‌عنوان یک Blockchain-as-a-Service (BaaS) اجرا می‌کند و به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا افزونه‌های بلاک چین سفارشی‌سازی شده را برای برنامه‌های موجود خود توسعه دهند. بر اساس گزارش سپ (SAP)، ۷۷ درصد از درآمد تراکنش‌های جهان مربوط به یکی از سیستم‌های آنهاست.
در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹)، Zuellig با شرکت داروسازی MSD برای استقرار eQTrakcer در هنگ کنگ شریک شد، جایی که از آن برای ردیابی واکسن‌های ویروس پاپیلومای انسانی، Gardasil استفاده شد.
Laverick در آن زمان توضیح داد: “همانطور که واکسن‌ها از طریق نقاط مختلف تحویل در زنجیره تامین حرکت می‌کنند، نقاط داده محصولات در دفتر کل بلاک چین امن eZTracker بارگذاری می‌شود و این تضمین می‌کند که نمی‌توان آن را دستکاری کرد. ”

Zuellig که ۱۰۰ سال پیش تأسیس شد، یکی از بزرگترین گروه‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی در آسیا است. Zuellig همچنین محصولی به نام eZVax دارد که به طور خاص مدیریت واکسن را به دولت ها، مقامات بهداشتی محلی و بخش خصوصی ارائه می‌دهد.
بر اساس گزارش دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد، آسیای جنوب شرقی کانون دارو‌های تقلبی است که هر ساله بین ۵۲۰ تا ۲.۶ میلیارد دلار برای دارو‌های تقلبی هزینه می‌شود./آکادمی هلاکوئی

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز بلاکچین زنجیره بلوک واکسن کرونا
ارسال نظر
آخرین اخبار