صفحه نخست

اقتصاد

بانک/ بیمه/بورس

سیاست

فرهنگ/هنر

اجتماعی/امنیتی

سلامت

ورزشی

فناوری اطلاعات

چندرسانه ای

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
علی رستمی منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش مالکانه جزو مهم‌ترین اقدامات مثبتی بود که طی یکسال و نیم اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است، گفت: کار مدیران صندوق قابل تحسین است و با ادامه روند فعلی می‌توان نسبت به محقق شدن همه مطالبات اعضا در خصوص صندوق امیدوار بود.
کد خبر: ۹۰۵۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی رستمی منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش مالکانه جزو مهم‌ترین اقدامات مثبتی بود که طی یکسال و نیم اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است، گفت: کار مدیران صندوق قابل تحسین است و با ادامه روند فعلی می‌توان نسبت به محقق شدن همه مطالبات اعضا در خصوص صندوق امیدوار بود.
 
وی افزود: با ورود تیم مدیریتی صندوق در موضوع طرح ارزش مالکانه که مطالبه تمامی همکاران بود، کارهای مثبت و سازنده‌ای اتفاق افتاده است. با پیگیری‌های دکتر نجف‌پور کردی مدیرعامل صندوق و عوامل دخیل، این امر نتیجه داد و امروز پس از سال‌ها در پرتفوی همکاران بازنشسته قابل مشاهده است.
 
رستمی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های جدی بقیه موارد نیز حل شده و با طی مراحل قانونی و همکاری سایر نهادها و ارگان‌های مربوطه این کار با سرعت بیشتری پیش برود که به نظر من کار مدیر عامل صندوق و سایر عوامل در این مدت قابل تحسین بوده و انشاء الله ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به اینکه محقق شدن طرح ارزش مالکانه باعث افزایش اعتماد همکاران به صندوق شده است، اظهار داشت: اگر همکاران اعتماد کنند و به میدان بیایند جلوی خیلی از تحریک‌ها و کارشکنی‌ها را خواهد گرفت و قطعا صندوق رونق پیدا می‌کند و با قطع دخالت عوامل بیرونی و مدیریت صحیح، در ادامه کار خدمات بهتری ارائه خواهد داد.
 
منتخب فرهنگیان آذربایجان شرقی در مورد نتایج مثبت طرح ارزش مالکانه گفت: ارزش مالکانه از نظر حقوقی تکلیف صندوق را مشخص نمود و برای همگان روشن و ثابت شد که صندوق یک نهاد خصوصی بوده و صرفاً به فرهنگیان عزیز تعلق دارد. همچنین جلوی بعضی اظهارنظرهای غیر کارشناسی که در جامعه و فضای مجازی بیان می‌شد گرفته شده است.
 
 
وی تاکید کرد: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مدیرعامل صندوق اجرای طرح ارزش مالکانه بود و در این مدت سعی کردند قسمتی از طرح را اجرا نمایند و بعد از ماه‌ها تلاش عملی شد، همکاران محترم نسبت به رویکرد صندوق و آینده سرمایه خود تا حدودی امیدوار شدند. بنابراین به نظر می‌رسد از این به بعد در صورت استمرار این سیاست و شفافیت بیشتر، استقبال همکاران نسبت به برنامه و اقدامات تیم مدیریتی نیز بیشتر خواهد شد.
 
رستمی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم اول از همه با توجه به اینکه منتخبین استانی مورد اعتماد همکاران بوده و در واقع نماینده فرهنگیان عزیز هستند و نقطه نظرات آنان را بیان می‌کنند، جلسات بیشتری برگزار و راهکارهای لازم توسط آنان ارائه شود. همچنین یک تیم قوی از بین منتخبین علاقمند تشکیل و جهت پیگیری بقیه این طرح اقدام نمایند.
 
وی افزود: در کنار اطلاع‌رسانی خوبی که در سایت صندوق و شبکه‌های اجتماعی انجام شد، لازم است با هماهنگی‌های بعمل آمده در رسانه ملی توسط تیم طرح ارزش مالکانه، کلیات طرح به اطلاع فرهنگیان رسد و به سؤالات اکثر همکاران پاسخ داده شود تا همه همکاران از جزییات این طرح باخبر شوند.
 
منتخب فرهنگیان تصریح کرد: با ابلاغ و صدور بخشنامه به ادارات کل سعی شود با مناطق و نواحی هماهنگی‌های لازم بعمل آید و این طرح برای همکاران شاغل جدید به صورت کامل و شفاف توضیح داده شود تا اطلاعات بیشتری داشته و همکاری‌های لازم را داشته باشند.
 
وی گفت: منتخبان استانی نیز می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای اطلاع‌رسانی در خصوص طرح و ایجاد تصویر مثبت و واقعیت‌های موجود صندوق بهره بگیرند. یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها بحث نمایندگان مجلس شورای اسلامی و احیای سهم دولت است که باید به آن توجه ویژه داشت.
 
رستمی در پایان یادآور شد: امیدوارم با درایت مدیر عامل محترم و شفاف‌سازی بیشتر عوامل محترم صندوق در خصوص عملکرد شرکت‌های تابعه و نظارت بیشتر بر آنها، وضعیت صندوق بهتر شده و مطالبات به حق فرهنگیان عزیز از این صندوق تحقق یابد.
برچسب ها: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر