۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۸۶۷۰۰
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مجوز پرواز به اوکراین هنوز صادر نشده، اما برای بازگشت ایرانیان از کشور‌های همسایه اوکراین اقدامات لازم را انجام می‌دهیم
کد خبر: ۱۰۴۳۵
نویسنده : محبوبه رودسری

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با بیان اینکه هنوز مجوزی برای پرواز به اوکراین از سوی این کشور صادر نشده است گفت: وزارت امور خارجه تمام تلاش خود را برای دریافت مجوز انجام داده و حتی یک هواپیما را به حالت استند بای قرار داده و در صورتی که مجوزی هم صادر شود تعداد پرواز‌ها را افزایش خواهیم داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه به ایرانیان مقیم اعلام کرده ایم در صورتی که خود را به کشور‌های همسایه برسانند امکان بازگشت آن‌ها از طریق هوایی راحت‌تر خواهد بود.

محمدی بخش توضیح داد: ما آمادگی کامل برای بازگرداندن ایرانیان از کشور‌های همسایه اوکراین را داریم و با انجام پرواز‌های لازم اقدام به بازگرداندن آن‌ها می‌کنیم.

با آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین بسیاری از ایرانیان و همچنین دانشجویان مقیم در کشور ترکیه نگران بازگشت خود به کشور بودند که در همین زمینه وزیر راه وشهرسازی و همچینن وزارت امور خارجه اعلام کردند تمامی تمهیدات لازم برای بازگرداندن ایرانیان مقیم را انجام خواهند داد.

 

برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری محمد محمدی بخش اوکراین
ارسال نظر
آخرین اخبار