۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۸۲۷۹۹
در پاسخ به «خطوط» اعلام شد:
‌سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز‌های فوق‌العاده ایران ایر در ایام نوروز به فرودگاه دمشق از ۵ مبدا برقرار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۳
نویسنده : محبوبه رودسری

حسین جهانی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مبنی بر برنامه پروازهای نوروزی، با بیان اینکه برای ایام تعطیلات نوروزی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد مقدس، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق پروار می‌کند، گفت: پرواز‌های فرودگاه امام خمینی به دمشق برقرار شده است.


جهانی در ادامه گفت: پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد دمشق از دهم اسفند انجام و تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه پرواز‌های این مسیر به صورت روزانه انجام خواهند شد، افزود: پرواز از فرودگاه مشهد مقدس به فرودگاه دمشق از دیگر پرواز‌های برنامه‌ریزی شده است. پرواز‌های این مسیر از تاریخ ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۶ فروردین برقرار است.

او یادآور شد: پرواز‌های این مسیر در روز‌های شنبه و یکشنبه در بازه زمانی یاد شده انجام می‌شود.

جهانی به پرواز ایران ایر از فرودگاه کرمان به دمشق اشاره کرد و گفت: پرواز‌های فرودگاه کرمان از ۲۰ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۱ فروردین ادامه دارد. پرواز‌های از این فرودگاه به مقصد دمشق در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در مدت یاد شده انجام می‌شود.

سخنگوی ایران ایر همچنین در خصوص سایر پرواز‌ها به مقصد فرودگاه دمشق، گفت: از فرودگاه‌های شیراز و تبریز به دمشق یک پرواز انجام خواهد داد. پرواز فروگاه شیراز در روز اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ انجام می شود.

او بیان کرد: پرواز فرودگاه تبریز نیز در روز ۲۵ اسفند امسال به مقصد فرودگاه دمشق انجام می‌شود.

جهانی یادِآورشد: همچنین در تعطیلات نوروز، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز‌هایی را به مقصد فرودگاه نجف برنامه‌ریزی نموده است. طبق برنامه، روزانه یک پرواز به فرودگاه نجف اشرف انجام خواهد داد.

برچسب ها: نرخ بلیط هواپیما خطوط هوایی دمشق سوریه نوروز 1401 بلیط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری
ارسال نظر
آخرین اخبار