۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۸۷۱۵۳۰
بازیگر مجموعه زیرهشت در پی درگذشت پروانه معصومی:
بازیگر تلویزیون و سینما ضمن تسلیت درگذشت پروانه معصومی گفت: این سرطان که به جان سینما افتاده، دردناک است. این آدم‌ها هیچ‌کدام جایگزینی ندارند و شما حسرت این را می‌خورید که چه آدم‌هایی را داریم از دست می‌دهیم. پروانه معصومی زیبا و همه چیز تمام بود. زنی مقتدر، جدی و مهربان که در عین جدی‌بودن می‌شد با او رفاقت کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲

هنرمندانی که از دست دادیم، هیچ جایگزینی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نعیمه نظام‌دوست درباره فوت نابهنگام پروانه معصومی گفت: خانم معصومی فقط پنج روز بود که به بیمارستان رفته بود. قبل از این پنج روز همه چیز خوب بود. ایشان چند روزی بیمارستان بود و عفونت روده داشت. به علت پارگی روده به آی سی یو منتقل شد و متاسفانه او را از دست دادیم.

نظام‌دوست با اشاره به همکاری با این بازیگر از سال ۱۳۸۰ و با مجموعه پلیس جوان گفت: بعد از این کار، سریال دریایی ها را با ایشان همبازی بودم که تجربه به غایت خوبی بود. چند سال پیش هم در فیلم ساکن کلبه چوبی در لاهیجان بودیم و در آن دو ماه نیز با هم رفاقت داشتیم.

وی افزود: من با ایشان در ارتباط بودم و صحبت می‌کردم. این اواخر کمی از ایشان بی خبر بودم اما همچنان سعی می‌کردم با ایشان در ارتباط باشم.

با از دست دادن هر هنرمندی، تکه‌تکه از قلب‌مان کنده می‌شود

این بازیگر تشریح کرد: روزهای سختی را دراین مدت گذراندیم و خیلی ها را از دست دادیم. شاید بابت آن حرف نزنیم اما با از دست دادن هر هنرمندی، تکه تکه از قلب مان کنده می‌شود.

وی افزود: بعد از فوت ماه‌چهره خلیلی من بهم ریختم. تمام کسانی که دوست شان داشتم را از دست دادم و امروز هم با فوت خانم معصومی دلم سوخت چرا که نباید این اتفاق می افتاد. از دست دادن خانم فرهی هم غم بزرگی بود.

این هنرمندان هیچ جایگزینی ندارند

نظام‌دوست به درگذشت تعدادی از بازیگران در چند وقت اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: این سرطان که به جان سینما افتاده، دردناک است. این آدم‌ها هیچ‌کدام جایگزینی ندارند و شما حسرت این را می‌خورید که چه آدم‌هایی را داریم از دست می‌دهیم و از هنر و دیدن آنها محروم می‌شویم.

بازیگر مجموعه زیرهشت خاطر نشان کرد: من همچنان درباره آقای شکیبایی این حس را دارم و فکر می‌کنم این مرگ برای ما کهنه نیست و با داغ‌های بعدی داغ ایشان تازه‌تر می‌شود. او هیچ وقت نمی‌میرد و من حسرت می‌خورم که ای کاش با ایشان کار کرده بودم.

وی افزود: خانم معصومی زیبا و همه چیز تمام بود. زنی مقتدر، جدی و مهربان که در عین جدی بودن می‌شد با ایشان رفاقت کرد. من هر بار می‌خواستم کاری را شروع کنم با ایشان مشورت می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم.

نظام‌دوست درباره کم‌کار شدن این بازیگر در سال‌های اخیر گفت: ایشان شمال زندگی می‌کرد و برایش سخت بود تا برای کار به تهران بیاید. به علاوه دیگر حوصله‌ای برای بازیگری نداشت. این اواخر ورک‌شاپ و کلاس‌های بازیگری برگزار می‌کرد.

این بازیگر شاخص ترین اثر پروانه معصومی را گل‌های داوودی دانست و افزود: او جدی بود و هنگام کار تمام تمرکزش روی کار بود. به طوری که زمان‌هایی که جلوی صحنه بود با پشت صحنه به کل فرق داشت.

نظام‌دوست در پایان گفت: دلم برای ایشان تنگ می‌شود و امیدوارم این آخرین خبر فوت هنرمندان باشد.

پروانه معصومی، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون دوشنبه ۶ آذر به علت عفونت ریوی درگذشت.

پیکر زنده یاد معصومی در چند روز آینده برای دفن به تهران منتقل خواهد شد./ ایرنا

برچسب ها: هنرمندان بازیگر سینما درگذشت
ارسال نظر
آخرین اخبار