۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۲۷۹۴۰۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی، گفت: این طرح از ابتدا نباید به کمیسیون اجتماعی ارجاع می شد چراکه پیچیدگی‌های آن را بسیار کرد و در حال حاضر احتمال دارد که کمیسیون مشترکی برای بررسی این طرح شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط با اشاره به اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، گفت: در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، رویه‌های متفاوتی در شهرداری‌ها اجرا می‌شد، لذا من طرحی دادم که این کار خیلی ساده شود و هر کسی حتی می‌توانست حق بیمه را برای خودش محاسبه کند؛ اما کمیسیون اجتماعی مسیر این طرح را تغییر داد و اعداد و ارقام زیادی به آن اضافه کردند.

او در ادامه افزود: این طرح نباید به کمیسیون اجتماعی می‌رفت بلکه باید کمیسیون مشترکی تشکیل می‌شد که کار رسیدگی به این طرح را انجام می‌داد.

 

بیمه کارگران در شهرداری‌ها سلیقه‌ای محاسبه می‌شود

 


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: بیمه کارگران، در شهرداری‌ها به طور سلیقه‌ای محاسبه می‌شود، اما طرح من خلاصه و شفاف بود و جلوی فساد‌ها را می‌گرفت، ولی آن طرحی که از کمیسیون اجتماعی آمد پیچیگی‌ها را بیشتر می‌کرد؛ بنابراین احتمالا کمیسیون مشترکی شکل می‌گیرد تا این طرح را به طور شفاف و جامع مورد بررسی قرار دهد.

برچسب ها: کمیسیون اجتماعی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها کمیسیون مشترک برجام قانون مصوب مجلس قانون بیمه بیمه تأمین اجتماعی بیمه کارگران اصلاح قانون کار
ارسال نظر
آخرین اخبار