۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۹۶۵۴۴
دامنه نوسال بورس مثبت و منفی ۶ شد؛
وعده رئیس سازمان بورس به تحقق پیوست و دامنه نوسان روزانه قیمت در بازار اول (تابلو اصلی و فرعی) بورس تهران از دوشنبه ۲۹ فروردین ماه (امروز) مثبت و منفی ۶ شد.
کد خبر: ۱۲۵۳۷

امروز؛ تحقق وعده افزایش دامنه نوسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با روی کار آمدن دولت جدید و پس از آنکه مجید عشقی سکان هدایت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار را در دست گرفت، اعلام کرد بازکردن دامنه نوسان در دستورکار این سازمان قرار دارد.

وی همچنین در آخرین نشست خبری خود در سال گذشته نیز دوباره از اصلاح تدریجی دامنه نوسان از اوایل سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: تغییر دامنه نوسان در برنامه سازمان بورس است؛ اما این موضوع نیازمند روشن‌شدن برخی ابهامات از جمله بودجه و ریسک‌های سیاسی است. پیش از این اعلام کرده بودم که اصلاح دامنه ابتدا از شرکت‌های بزرگ آغاز می‌شود و اکنون برنامه این است که از یک تاریخی به بعد اصلاح به‌صورت تدریجی و با یک درصد آغاز خواهد شد. این روند در مقاطع سه‌ماهه و با توجه به بازخورد بازار بازبینی خواهد شد.

در نهایت وعده عشقی به تحقق پیوست و دامنه نوسان روزانه قیمت در بازار اول (تابلو اصلی و فرعی) بورس تهران از روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه (امروز) مثبت و منفی ۶ می‌شود.

برچسب ها: افزایش تدریجی دامنه نوسان دامنه نوسان سازمان بورس و اوراق بهادار بورس بازار سرمایه
ارسال نظر
آخرین اخبار