۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۸۳۸۱
امروز شنبه ۶ فروردین ماه شاخص کل بورس با رشد ۲۳ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۶۵ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بورس امروز و در اولین روز کاری خود در سال ۱۴۰۱ رشد ۲۳ هزار و ۵۲۹ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد رسید. این شاخص رشد ۱٫۷ درصدی را نشان می‌دهد.افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۶۵ درصد رشد داشت و به محدوده ۳۵۰ هزار و ۵۱۶ واحدی رسید.حجم معاملات بیش از ۷٫۵۶ میلیارد سهم و ارزش معاملات نیز ۸٫۱۶۵ میلیارد تومان بوده است.

شاخص کل بورس سال گذشته در محدوده یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی به کار خود را شروع کرد. در آخرین روز کاری سال گذشته، شاخص کل در سطح یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحدی کار خود را پایان داد. این ارقام رشد ۶۰ هزار واحدی شاخص کل را در یک سال نشان می‌دهد.

 

کارشناسان بازار سرمایه: فروردین ماه بورس روند خوبی را در پیش می‌گیرد

 

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه بر این عقیده‌اند که فروردین ماه بورس روند خوبی را در پیش می‌گیرد. با اخباری که از سوی برجام و همچنین قیمت نفت و کامودیتی‌ها می‌توان امیدوار بود که تا حدودی بهار سبزی را پیش رو داشته باشیم.البته ممکن است وضعیت تغییر کند و شاخص کل سرخ‌پوش و زیان سهامداران بیش از گذشته شود.با این حال، باز هم می‌توانیم برای پیش‌بینی بهتر نسبت به وضعیت بازار در فروردین، نگاهی به عملکرد بورس و بازدهی آن در ماه‌های فروردین یک دهه اخیر داشته باشیم./تجارت‌نیوز

برچسب ها: بازار سرمایه بورس شاخص کل
ارسال نظر
آخرین اخبار