۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۷۳۵۱
شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشدی ۱.۰۳ درصدی و با افزایشی ۱۵ هزار و ۵۲۹ واحدی به یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.
کد خبر: ۱۲۹۰۰

شاخص کل بازار سرمایه ۱۵ هزار و ۵۲۹ واحد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در پایان معاملات امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، شاخص کل با افزایشی ۱۵ هزار و ۵۲۹ واحدی به یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۷۷۸ واحد رسید؛ شاخص کل هم‌وزن هم با رشد ۴ هزار و ۷۹۶ واحدی در پله ۴۱۰ هزار و ۳۱۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات امروز در حالی به بیش از ۶ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان رسید که حاصل خرید و فروش ۱۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون برگه سهم در بین سهامداران در بیش از ۶۳۶ هزار معامله بود.

در بازار امروز نماد‌های «فارس» با ۲۵۸۳ واحد، «تاپیکو» با ۱۵۷۴ واحد، «شپنا» با ۱۳۳۶ واحد، «شستا» با ۶۹۸ واحد، «نوری» با ۶۹۴ واحد، «شبندر» با ۶۷۵ واحد و «خودرو» با ۵۷۶ واحد سرخپوشان تأثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین نماد‌های «خساپا»، «شستا»، «خودرو»، «شپنا»، «شبندر»، «شتران» و «خبهمن» از نماد‌های پرتراکنش امروز بازار بودند.

از سوی دیگر باید اشاره داشت بیشترین ارزش معامله مربوط به نماد‌هایی مانند «کمند۴»، «خساپا»، «پالایش»، «خودرو»، «شپنا»، «دارا یکم» و «کگل۲» بوده است.

بر اساس این گزارش باید به لیست پُرحجم‌ها نیز سری زد تا مشخص شود که سهامداران بورس تهران، امروز به سراغ کدام سهم‌ها رفته‌اند. بر اساس آمار‌های ارائه‌شده «خساپا با حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم»، «شستا با یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون سهم»، «خودرو با ۸۶۳ میلیون سهم»، «کمند ۴ با ۵۴۲ میلیون سهم»، «خپارس با ۵۳۷ میلیون سهم»، «فاراک با ۳۸۴ میلیون سهم» و «خبهمن» با ۳۸۹ میلیون سهم در لیست پرحجم‌ها جای گرفته‌اند.

همچنین در پایان معاملات ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در بازار فرابورس شاخص کل با افزایش ۷۶ واحدی به ۲۰ هزار و ۹۰۲ واحد رسید.

نماد‌های «آریا»، «زاگرس»، «صبا»، «فزر»، «کگهر»، «شگویا» و «ومهان» از سهم‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

برچسب ها: بازار سرمایه بورس شاخص کل فرابورس نماد بورسی
ارسال نظر
آخرین اخبار