۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۷۲۵۳۳۶
صعود زودهنگام تیم‌های لیورپول و آژاکس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد و منچسترسیتی و رئال مادرید نیز در وضعیت بهتری قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۴۹۴

لیورپول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید و صعود تیم‌های لیورپول و آژاکس به مرحله حذفی قطعی شد. 

در گروه A منچسترسیتی برابر کلوب بروژ 4 بر یک به پیروزی رسید تا با توجه به تساوی 2 بر 2 پاری‌سن‌ژرمن در خانه لایپزیک، با 9 امتیاز به صدر جدول صعود کند و پاریسی‌ها با 8 امتیاز به رتبه دوم سقوط کنند.

در گروه B میلان میزبان پورتو بود و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید. در دیگر بازی لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید 2 بر صفر برنده شد تا 12 امتیازی شود و صعودش به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی قطعی شود. در این گروه پورتو با 5 امتیاز دوم است و اتلتیکو مادرید و  میلان با 4 و یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

در گروه C آژاکس در خانه دورتموند 3 بر یک به پیروزی دست یافت تا 12امتیازی شود و صعود زودهنگامش به مرحله بعدی را جشن بگیرد. در دیگر بازی اسپورتینگ لیسبون مقابل بشیکتاش 4 بر صفر به برتری رسید تا همانند دورتموند 6 امتیازی شود و بشیکتاش بدون امتیاز در قعر جدول است.

در گروه D رئال مادرید 2 بر یک مقابل شاختار دونتسک برنده شد و اینتر همانند دور رفت برابر شریف تیراسپول 3 بر یک به پیروزی رسید. در این گروه رئال مادرید با 9 امتیاز صدرنشین است و اینتر و شریف با 7 و 6 امتیاز دوم و سوم هستند، شاختار هم یک امتیازی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار