۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۲۹۲۹
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگر کشوری یک نفتکش ایران را توقیف کند، ما دو نفتکش آنان را توقیف می‌کنیم و پاسخ ایران به دشمنان سخت و کوبنده است.
کد خبر: ۱۵۱۷۳

اقدام سپاه پاسداران در توقیف نفتکش‌های یونان تهاجمی نبود بازدارنده بود/ جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد!

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اشاره به توقیف دو نفتکش یونانی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر توقیف دو نفتکش یونانی بازدارنده و ارزشمند بود و این کار نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد کشور‌های دنیا شرایط را برای فروش نفت ایران ناامن کنند، طبعاً شرایط برای آنان هم امن نخواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران به هر کشوری که تحت تأثیر ارعاب و فشار‌های آمریکا در دزدی دریایی و ایجاد ناامنی برای ایران شریک باشد، پاسخ محکم و کوبنده‌ای می‌دهد تا دیگر دست به چنین اقداماتی نزنند.

قادری تاکید کرد: ما با توقیف نفتکش‌های یونانی نشان دادیم که اگر کشوری یک نفتکش ایران را توقیف کند، ما دو نفتکش آنان را توقیف می‌کنیم و پاسخ ایران به دشمنان سخت و کوبنده است.

وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران نفتکش‌های یونان را توقیف نمی‌کرد، کشور‌های مزدور گستاخ‌تر می‌شدند و در جا‌های دیگر هم برای کشورمان ایجاد مزاحمت می‌کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به هیچ وجه معنا ندارد که ما در مقابل قلدری‌های آمریکا و هم پیمانانش ساکت بمانیم و شاهد و نظاره‌گر تعرض آنان به منافع مان باشیم و اجازه دهیم کشور‌های خارجی برای ما مشکل ایجاد کنند.

قادری تاکید کرد: اقدام سپاه پاسداران در توقیف دو نفتکش یونانی یک اقدام تهاجمی نبود، بلکه یک اقدام بازدارنده است و هر جا لازم باشد، چنین پاسخ‌هایی به کشور‌هایی که برای ما مزاحمت ایجاد می‌کنند، می‌دهیم.

برچسب ها: توقیف کشتی یونانی نیروی دریایی سپاه پاسداران نفتکش یونان جعفر قادری نماینده مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار