۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۲۶۲۵
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت اقتصاد پیشنهاداتی برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت داده است که در صورت تصویب در هیئت دولت، اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۰۶۴

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت اقتصاد پیشنهاداتی برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت داده است که در صورت تصویب در هیئت دولت، اجرایی خواهد شد.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط درباره آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت، اظهار داشت: آخرین اطلاعاتی که ما داریم حاکی از آن است که وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهادات خود درباره نحوه اعطای سهام به جاماندگان سهام عدالت را به هیئت دولت ارائه داده است و این پیشنهادات باید در دولت به تصویب برسد تا لازم الاجرا شود.

وی بیان کرد: سپس مصوبه دولت باید در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم مطرح شود و در نهایت و پس از تصویب در آنجا به جاماندگان سهام عدالت، سهام پرداخت خواهد شد.

سهام عدالت به زودی به جاماندگان داده می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت مکلف است که هر چه سریع‌تر جاماندگان سهام عدالت را شناسایی و حق آن‌ها را بپردازد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: 

وزارت امور اقتصادی و دارایی میزان سهام جاماندگان سهام عدالت را پیشنهاد داده است که این موضوع باید در دولت مطرح شده و به تصویب برسد



قادری متذکر شد: تاکنون کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی چندین جلسه با دولت برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت برگزار کرده و مطابق با جلساتی که برگزار شده است، باید بگویم که دولت و به ویژه وزارت اقتصاد به صورت جدی پیگیر هستند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: ما هم پیگیری‌های خود را به طور ویژه انجام خواهیم داد تا هر چه زودتر وضعیت جاماندگان سهام عدالت به ویژه کسانی که وضعیت درآمدی خوبی ندارند، مشخص شود و سهام آنان داده شود. پیگیری می‌کنیم تا در اسرع وقت به جاماندگان سهام عدالت داده شود.

برچسب ها: سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار