۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
تعداد بازدید: ۴۶۶۹۴۳
تیم فوتبال بارسلونا در آخرین دیدار خود با هدایت سرجی بارخوان که به‌عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم بود، مقابل میزبان خود سلتاویگو تن به تساوی داد و مهاجم اصلی خود را به‌دلیل مصدومیت از دست داد.
کد خبر: ۱۵۹۹

سلتاویگو 3 - بارسلونا 3 / بارخوان آبی‌اناری‌ها را با تساوی و چند مصدوم تحویل ژاوی داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال بارسلونا در آخرین دیدار خود با هدایت سرجی بارخوان که به‌عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم بود، مقابل میزبان خود سلتاویگو تن به تساوی داد و مهاجم اصلی خود را به‌دلیل مصدومیت از د ست داد.

این دیدار آخرین مسابقه بلوگرانا تحت هدایت سرجی بارخوان بود و پس از وی، ژاوی هزناندز هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

بارسلونا در حالی که با گل‌های آنسو فاتی، سرخیو بوسکتس و ممفیس دیپای نیمه نخست را با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود و انتظار یک پیروزی شیرین و مقتدرانه برای آبی‌واناری‌ها می‌رفت، اما اتفاقات زیادی در انتظار کاتالان‌ها بود که به فکر خوشبین‌ترین هوادار هم خطور نمی‌کرد.

در پایان نیمه نخست آنسو فاتی مهاجم آینده‌دار و اصلی این تیم به دلیل مصدومیت تعویض شد و در ادامه مدافع این تیم اریک گارسیا هم مصدوم شد و در نیمه دوم تیم میزبان با تغییر تاکتیک و استفاده از تعویض‌های اجباری بارسلونا موفق شد سه گل خورده را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

با این تساوی بارسلونا 17 امتیازی شد تا از صدر جئول بیشتر و بیشتر فاصله بگیرد. حال با توجه به مصدومیت‌های جدید بارسا و تساوی این تیم، ژاوی هرناندز کار سختی برای بازگرداندن آبی‌واناری‌ها به کورس قهرمانی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار