۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۱۰۲۴
وزیر راه و شهرسازی از تشکیل ستاد حل مشکلات مسکن و ساماندهی بازار اجاره بین وزارت راه و شهرداری تهران به‌منظور اجرایی‌کردن مصوبات سران سه قوه برای ساماندهی بازار مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۱۱
نویسنده : مجتبی آزادیان

ستاد حل مشکلات مسکن و ساماندهی بازار اجاره تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رستم قاسمی از تشکیل ستاد حل مشکلات مسکن و ساماندهی بازار اجاره بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: وظیفه این ستاد اجرایی‌کردن مصوبات سران سه قوه برای ساماندهی بازار مسکن است. در این ستاد برای افرادی هم که بخواهند اجاره‌های جدیدی داشته باشند، ساماندهی انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در جلسه هیئت دولت پیشنهاد‌های وزارت راه درخصوص ساماندهی بازار مسکن ارائه می‌شود که امیدواریم با سازوکاری که ایجاد می‌شود، بتوانیم بازار مسکن را کنترل کنیم.

قاسمی بیان کرد: همه معاملات مسکن واجد کد رهگیری هستند و باید در سامانه املاک و اسکان ثبت شوند.

وی در خصوص مسکن مهر نیز عنوان کرد: هنوز ۲۰۰ هزار واحد از واحد‌های مسکونی مهر باقیمانده است که سازمانی ایجاد کردیم که بتوانیم بخش عمده‌ای از واحد‌های باقیمانده را تکمیل کرده و تحویل بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در طرح نهضت ملی مسکن افزایش خودمالکی مورد توجه قرار گرفته است. در بسیاری از شهر‌ها که مشکل زمین نداریم، مردم در خانه‌های یک طبقه زندگی می‌کنند و تراکم را افزایش نمی‌دهیم.

برچسب ها: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ستاد حل مشکلات مسکن ساماندهی بازار اجاره مسکن مهر بازار مسکن بازار مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار