۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۶۹۱۳۹
سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا گفت: من آماده‌ام، DNA من تغییر نکرده است؛ ایده‌ام بازی مانند یک قهرمان، داشتن توپ و ایجاد موقعیت و یک بارسای با شدت حملات زیاد است، باید خیلی چیزها را تغییر دهیم؛ ازجمله پرسینگ.
کد خبر: ۱۷۵۱

آماده‌ام، DNA من تغییر نکرده است / ایده‌ام بازی مانند یک قهرمان، داشتن توپ و ایجاد موقعیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی سایق تیم فوتبال بارسلونا، این بار به‌عنوان سرمربی به باشگاه محبوب خود که از کودکی در آن پرورش یافته بود، بازگشت.

مراسم معارفه ژاوی امروز در ورزشگاه نوکمپ مقابل چندین هزار تماشاگر و هوادار برگزار شد.

ژاوی در این مراسم درباره قبول هدایت آبی‌واناری‌ها اعلام کرد: این یک رؤیاست، از سال 2015 رؤیای من بازگشت با حداکثر مسئولیت بود، باید سخت کار کنیم. می‌خواهم شروع کنم، احساس می‌کنم بارسلونا خانه من است؛ اما می‌دانم مسئولیت بزرگی برعهده من خواهد بود؛ می‌دانم که در زمان سختی به باشگاه آمدم؛ اما احساس می‌کنم آماده هستم.

وی افزود: من آماده‌ام، DNA من تغییر نکرده است؛ ایده من بازی مانند یک قهرمان، داشتن توپ و ایجاد موقعیت و یک بارسای با شدت حملات زیاد است، باید خیلی چیزها را تغییر دهیم؛ ازجمله پرسینگ.

ستاره سابق کاتالان‌ها بیان کرد: مطالبات زیادی از بازیکنان دارم؛ اما به آنها کمک خواهم کرد.

ژاوی درباره شناخت خود از باشگاه بارسلونا عنوان کرد: این یک مزیت است، من با اینجا آشنا هستم، لحظات سختی خواهیم داشت؛ اما باید متحد باشیم و همه در یک مسیر باشیم؛ باید همه با هم متحد باشیم تا بتوانیم یک‌بار دیگر رؤیای کسب جام را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: چالش‌ها را دوست دارم؛ می‌دانم که تغییرات فیزیکی مهم است؛ اما آماده‌ام .

مربی سابق السد قطر در مورد بازگشت خود توضیح داد: خیلی سریع بود و در سه چهار روز زندگی‌ام را تغییر داد؛ به همسرم برای تولد 40 سالگی‌اش تبریک می‌گوییم، من برای انجام این کار جانم را می‌دهم.

ژاوی درباره نخستین پیام خود به بازیکنان گفت: نخستین پیام من این است که من اینجا هستم تا به آنها کمک کنم؛ شناخت بازیکنان یک مزیت است؛ بوسکتس، پیکه، آلبا و تراشتگن هم‌تیمی‌های من بودند.

وی درباره تیم اظهار کرد: یک تیم و بازیکنان جوانی داریم. سعی می‌کنم تجربیات خودم را برای کسب عناوین به بازیکنان منتقل کنم.

ستاره سابق بارسلونا تأکید کرد: هدف کمک به تیم برای شناورکردن مجدد این کشتی و لذت بُردن و پیروزی است؛ از هواداران برای محبتی که به من داشتند، سپاسگزارم. امیدوارم در پاسخ به آن موفق به کسب عناوین در سال اول شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار