۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۵۷۰۷
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: امیدوارم کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، پایه محکمی برای آینده و پشتوانه‌سازی تیم بزرگسالان باشند.
کد خبر: ۱۹۰۱۳

قهرمانان ایتالیا پایه محکمی برای آینده تیم ملی کشتی فرنگی شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن سوریان، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جهانی ایتالیا گفت: در این مسابقات تیم‌های ایران، آذربایجان و گرجستان رقابت پایاپایی را داشتند و خدا را شاکریم که قهرمانی نصیب تیم ایران شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: این قهرمانی را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم به ویژه به همه کسانی که در استان‌ها و شهرها، کار مربیگری و سازندگی را بر دوشت داشتند و برای این کشتی گیران زحمت کشیدند.

سوریان اظهار کرد: امیدوارم کشتی گیرانی که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، پایه محکمی برای آینده و پشتوانه سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان باشند و شاهد این باشیم که بر روی سکوی المپیک بروند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در خصوص حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در کنار این تیم گفت: حمید سوریان فارغ از اینکه برادر من است، به عنوان یک نماد و سمبل در کشتی فرنگی شناخته می‌شود که صاحب سبک در کشتی دنیا است. حمید قهرمان المپیک و دارنده ۶ مدال طلای جهان است که اندوخته و تجربه زیادی دارد. وی در کنار تیم ما حضور داشت و هر لحظه نکات فنی را به کشتی گیران گوشزد می‌کرد و از سوی دیگه اینکه یک قهرمان المپیک در کنار بچه‌ها قرار گرفته بود از لحاظ روحی و روانی بسیار مفید و کمک کننده بود و معتقدم که حضور وی در قهرمانی تیم ما تأثیر بسزایی داشت.

برچسب ها: حمید سوریان کشتی فرنگی
ارسال نظر
آخرین اخبار