۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
تعداد بازدید: ۸۹۳۷۳
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: کادرفنی برای تورنمنت کویت جوانگرایی کرده بود و به جوانان اعتماد کرد که خدا را شکر نتیجه آن را دید.
کد خبر: ۱۹۱۴۸

بوکس ایران به خودباوری رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سجاد محمدپور در خصوص تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت گفت: تورنمنت خیلی خوبی بود و ۲۰ کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند. کشور‌های اروپایی خوبی مانند آلمان و بلغارستان در این مسابقات حضور داشتند و تایلند و ازبکستان نیز تیم خوبی را اعزام کرده بودند. ۲، ۳ بازیکن ازبکستان قهرمان جوانان و بزرگسالان جهان بودند. چین نیز تیم خوبی بود و از ۲، ۳ بازیکن قهرمان جهان جوانان استفاده کرده بود.

وی در خصوص عملکرد خود اظهار کرد: تلاش کردم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند و در دیدار نهایی نیز مقابل تایلند ۳ بر ۲ مغلوب شدم. مسابقه بسیار نزدیکی بود و عملکرد خوبی در مقابل این بوکسور داشتم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی گفت: همه بچه‌ها در این مسابقات خوب مبارزه کردند. ۲، ۳ بازیکن ما برای اولین بار اعزام شده بودند و در اولین تجربه برون مرزی خود عملکرد راضی کننده‌ای داشتند.

محمدپور با اشاره به خودباوری بوکس ایران عنوان کرد: برگزاری اردوی مشترک با ازبکستان باعث خودباوری بچه‌ها شده بود. تیم ما در این مسابقات تیم جوانی بود و کادرفنی برای این مسابقات جوانگرایی کرده بود و به جوانان اعتماد کرد که خدا را شکر نتیجه آن را دید.

وی در خصوص انگیزه‌های خود برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: تمام تلاش من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. اگر این مسابقات در اوزان المپیکی برگزار شود کار سخت خواهد بود و باید در ۷ وزن در مسابقات حضور داشته باشند. انتخاب نفرات در اوزان ۵۱، ۵۷ و ۸۰ کیلوگرم با حضور بوکسور‌های خوب سخت خواهد شد، اما تمام تلاشم حضور در قهرمانی آسیا و در ادامه بازی‌های آسیایی چین است.

ملی‌پوش بوکس گفت: از زحمات کادرفنی و مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم و همچنین از حراست شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران برای همکاری که با من برای حضور در این مسابقات داشتند، تشکر می‌کنم.

برچسب ها: فدراسیون بوکس سجاد محمدپور
ارسال نظر
آخرین اخبار