۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۹۷۶۱۷
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم سهمیه‌های ارزشمندی برای المپیک پاریس کسب شود و بتوانیم نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم. کسب سهمیه برای رشته بوکس ارزشمند است و قطعا این رشته می‌تواند در المپیک پاریس افتخارآفرین باشد.
کد خبر: ۲۱۲۹۲

دکتر سجادی: برگزاری اردو‌های مشترک به سود بوکس ایران است/ بوکس می‌تواند در المپیک افتخارآفرین باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ، دکتر سیدحمید سجادی صبح امروز با حضور در سالن حاج احمد ناطق نوری از اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و هند بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این بازدید با اشاره به حضور تیم هند در کشورمان اظهار داشت: امیدوارم که ملی‌پوشان هند اقامت خوبی را در کشور ما داشته باشند و این تعاملات ورزشی همچنان ادامه داشته باشد، چون برگزاری این اردو‌های مشترک قطعا به سود بوکس ایران است.

وی افزود: خسته نباشید می‌گویم به ملی پوشان ایران و گزارشی که از روند آماده‌سازی تیم توسط رییس فدراسیون و سرمربی قرائت شد امیدبخش است. بوکس ایران در دو، سه دهه اخیر فراز و فرود‌های زیادی داشته، ولی همیشه سعی شده چراغ این رشته روشن نگه داشته شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خداراشکر می‌کنیم که یک کادر فنی مجرب در تیم ملی حضور دارد و با این کار تیمی که شکل گرفته و با زحمت همه مجموعه فدراسیون امیدوار هستیم که در مسابقات آتی بوکسور‌های ما بهترین نتیجه را بگیرند.

وی اظهار داشت: باید سعی کنیم سهمیه‌های ارزشمندی برای المپیک پاریس کسب شود و بتوانیم نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم. کسب سهمیه برای رشته بوکس ارزشمند است و قطعا این رشته می‌تواند در المپیک پاریس افتخارآفرین باشد. در وزارت ورزش تا جایی که در توان داشته باشیم حمایت خود را از این رشته خواهیم داشت./وزارت ورزش.

برچسب ها: بوکس فدراسیون بوکس وزارت ورزش و جوانان ایران و هند هندوستان
ارسال نظر
آخرین اخبار