۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۷۰۲۹۲
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان گفت:: ۶۰۰ هزار واحد از نهضت ملی مسکن تا آخر امسال تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۲۰۸
نویسنده : مجتبی آزادیان

تحویل ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال/ ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی وظیفه تعاونی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت ساختمان در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

اقبال شاکری در این اظهار کرد: ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی یکی از وظایف اتاق تعاون است که تحویل کلید این واحد‌ها باید در آینده نزدیک به مرحله عملیاتی برسد.

وی به بالا بودن شتاب علمی در کشور اشاره و اضافه کرد: توسعه‌ای که آغاز شده، این صنعت را جهانی می‌کند؛ گروه‌های دانش‌بنیان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنند تا بر دولت در راستای اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فشار بیاورند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تفاهمنامه‌ای با شرکت‌های خارجی با محور اتاق تعاون ایران امضا شود که این شرکت‌ها بتوانند با همتایان ایرانی خود در تعامل باشند و کمیسیون مشترک برگزار کنند و از پروژه‌های صنعت احداث در کشور که در حال اجراست، بازدید شود و خارجی‌ها به توانمندی‌های شرکت‌های عمرانی و ساخت و ساز ایرانی پی ببرند.

شاکری با تأکید بر اینکه در پنج شش ماه آینده بخش مهمی از طرح احداث سالانه یک میلیون مسکن در دولت سیزدهم، نهایی می‌شود، عنوان کرد: ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال تحویل داده خواهد شد و با تحویل این واحد‌ها شوک بزرگی به بازار مسکن برای رونق این بازار وارد خواهد شد. طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی تا پایان شهریور ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به بهره‌داری خواهد رسید.

برچسب ها: اقبال شاکری صنعت ساختمان نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار