۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۹۳۶۴۸
پرسپولیس برای به دست آوردن نخستین برتری خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر موظف به شکست فولاد خوزستان است.
کد خبر: ۲۰۳۶۱

ذوب فولاد لازمه کسب اولین 3 امتیاز پرسپولیس/ روز سخت تراکتور در تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان خواهد رسید و با توجه به اینکه شب گذشته سپاهان و استقلال برنده از زمین بیرون آمدند و دربی کرمان با تساوی به پایان رسید، مدعیانی چون پرسپولیس برای ورود به کورس قهرمانی به دنبال ثبت پیروزی هستند.

تراکتور- ذوب‌آهن

سرخپوشان تبریز به رغم آنکه سرمربی خارجی نسبتاً مطرحی را از روسیه روی نیمکت دارند و نسبت به فصل قبل خریدهای بهتری انجام دادند اما در گام نخست برابر گل‌گهر سیرجان بازنده شدند و این هفته در خانه به دنبال کسب پیروزی هستند. شاگردان قربان بردیف نمی‌خواهند همانند فصل قبل در رتبه‌های پایین جدول قرار بگیرند و شرط آن کسب امتیازات در دیدارهای پیش رو است. ذوب‌آهن در هفته نخست موفق شد با وجود یک بازیکن کمتر در ۴۰ دقیقه پایانی دیدار با پرسپولیس به یک امتیاز دست یابد. مهدی تارتار برای آنکه ذوب‌آهن را در نیمه بالای جدول قرار دهد در تبریز نیاز به کسب پیروزی دارد و رسیدن به چنین هدفی نیازمند برنامه‌ریزی مناسبی است.

مس کرمان - پیکان

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در هفته اول مغلوب نفت مسجدسلیمان شدند و امروز در خانه به دنبال کسب امتیاز هستند. آنها که پس از چند فصل به لیگ برتر آمده‌اند برای آنکه بار دیگر در خطر سقوط قرار نگیرند باید در کسب امتیاز کوشاتر باشند. در سمت مقابل پیکان که قرعه خوبی داشته و در هفته اول برابر ملوان که همانند مس کرمان تازه به لیگ برتر بازگشته برنده شد این هفته به فکر دستیابی به سه امتیاز دیگر است تا جایگاهش را در بالای جدول حفظ کند. مجتبی حسینی برای نیل به چنین مقصودی باید تیمش را آماده‌تر ار مس به زمین بفرستد.

هوادار - نفت مسجدسلیمان

دو تیمی که در هفته اول فاتح میدان بودند به دنبال رسیدن به پیروزی دیگری هستند. هوادار در اراک از سد آلومینیوم گذشت تا ساکت الهامی ثابت کند تیمش در این فصل حرف‌هایی برای گفتن دارد. رضا مهاجری هم که توانست فصل قبل نفت را در لیگ برتر نگه دارد پس از عبور از مس کرمان به دنبال ثبت نتیجه خوب دیگری با نماینده مسجدسلیمان است و اگر تیمش در تهران نتیجه بگیرد می‌توان به آینده نفت در این فصل امیدوار شد.

صنعت نفت آبادان- آلومینیوم اراک

رضا پرکاس در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر موفق شد با صنعت نفت در خانه فولاد خوزستان امتیاز بگیرد و حالا به فکر رسیدن به اولین سه امتیاز است. نماینده آبادان در این فصل هزینه زیادی در نقل و انتقالات نداشته و بیشتر به بازیکنان بومی‌اش دل بسته است.سید مهدی رحمتی در هفته اول مغلوب هوادار شد و این مربی که داعیه زیادی دارد برای آنکه توانایی‌های خود را در این حرفه نشان دهد در خانه صنعت نفت به دنیال ثبت نتیجه‌ای مطلوب است تا آلومینیوم در پایین جدول باقی نماند و نخستین امتیاز یا امتیازات خود را در این فصل دشت کند.

پرسپولیس - فولاد خوزستان

فصل گذشته سرخپوشان تهران هر دو بازی رفت و برگشت را با برتری پشت سر گذاشتند اما در سوپرجام بازنده شدند. پرسپولیس در گام نخست حریف ذوب‌آهن ۱۰ نفره نشد و برای آنکه از کورس قهرمانی فاصله نگیرد به فکر برتری در این بازی مهم است. شاید در بازی امروز یورگن لوکادیا برای پرسپولیس بازی کند، بازیکنی که با هزینه‌ای گزاف به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده و امید خط حمله سرخ‌های پایتخت است. در مقابل جواد نکونام که در بازی اول تیمش همانند حریف این هفته‌اش به تساوی بدون گل رسید و از نحوه بازی صنعت نفت آبادان انتقاد کرد، در تهران به فکر کسب حداقل و در صورت تعلل حریف حداکثر امتیازات است. این بازی در حضور ۵۰ درصدی تماشاگران برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد جدالی تماشایی باشد اگر دو تیم محتاط بازی نکنند.

اسامی داوران بازی‌های باقیمانده هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

تراکتور - ذوب‌آهن
داوران: یاسر همرنگ، محسن سلطانی، مهدی سیفی، شبیر بهروزی  ناظر: رضا سخندان

مس کرمان - پیکان تهران
داوران: ایمان کهیش، محمد هاشمی نسب، محسن بابایی، امید جمشیدی  ناظر: نادر جعفری

هوادار تهران - نفت مسجدسلیمان
داوران: سعاد وفاپیشه، ایوب غلام زاده، سید یعقوب حجتی، ناصر جنگی  ناظر: حسین نجاتی

صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک
داوران: احمد محمدی، مهدی شفیعی، بهزاد پناهی، یعقوب آشوری  ناظر: محسن قهرمانی

پرسپولیس - فولاد خوزستان
داوران: پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری  ناظر: رحیم رحیمی مقدم

برچسب ها: پرسپولیس فولاد خوزستان تراکتور ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار