۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۷۷۷۱۲
تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر به برتری دست یافتند.
کد خبر: ۲۰۳۸۳

لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و در پایان به نتیجه تساوی یک - یک رضایت داد. صادق صادقی در دقیقه ۳۰ این مسابقه تیم ذوب‌آهن را پیش انداخت و با گل دقیقه ۸+۹۰ رضا اسدی کار دو تیم به تساوی کشیده شد.

مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان پیکان بود و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. محمدامین کاظمیان در دقیقه ۲۷، امین رستمی در دقیقه ۴۰ (از روی نقطه پنالتی) و امیرحسین عسگری در دقیقه ۵۵ گل‌های مس را در این بازی به ثمر رساندند تا نماینده کرمان نخستین پیروزی‌اش را بعد از بازگشت به لیگ برتر در این شهر جشن بگیرد. سیدمجتبی حسینی که دو فصل پیش سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بود در بازگشت به این شهر شب بدی را پشت سر گذاشت و تیمش با سه گل شکست خورد.

دو تیم هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. داور در دقیقه ۲۴ این دیدار به سود نفت مسجدسلیمان اعلام ضربه پنالتی کرد و سامان نریمان جهان توپ برگشتی از پنالتی را که خودش زده بود، به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم، امیرحسین پورمحمد در دقیقه ۵۵ زننده گل تساوی هوادار بود.

صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان سفیدپوش خود شد. تنها گل این مسابقه را محمدرضا آزادی در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند. احسان حسینی از آلومینیوم در دقیقه ۲+۹۰ با کارت قرمز داور مواجه شد. این اولین برد آلومینیوم در فصل جدید بود تا تیم تحت هدایت سید مهدی رحمتی 3 امتیازی شود. صنعت نفت نیز پس از تساوی هفته قبل مقابل فولاد، اولین شکست خود را تجربه کرد و یک امتیازی باقی ماند.

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ایران تراکتور مس کرمان ذوب آهن آلومینیوم اراک صنعت نفت آبادان
ارسال نظر
آخرین اخبار