۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۲۸۷۷
هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلیل برخی اتفاقات احتمالا در آینده دستخوش تغییراتی شود.
کد خبر: ۲۰۹

به گزارش خطوط به نقل از خبرنگاران جوان، با استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال و موافقت از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال از سوی این وزارتخانه اعلام شد.

بن بست در انتصابات استقلال

مصطفی آجرلو، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی به عنوان نفرات جدید این هیئت انتخاب شدند و در کنار پرویز مظلومی قرار گرفتند.

پس از انتصابات جدید مجمع عمومی باشگاه استقلال در ساختمان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد برگزار شد.

در این نشست درباره مباحث روز باشگاه صحبت‌های لازم انجام شد اما قدری هم بحث چاشنی این جلسه بود.

مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال که حضور او طبق قانون به دلیل بازنشستگی در راس مدیریت این باشاه با مشکلاتی همراه است خواهان سمت ریاست هیئت مدیره شده است. بر اساس برخی موارد قبول این سمت در کنار مدیر عاملی مشکلاتی به همراه دارد. البته اعضای هیئت مدیره استقلال رای به او دادند.

از طرفی مجتبی عبداللهی و مهدی افضلی نفراتی هستند که ۲ شغله محسوب می‌شوند و همین موضوع می‌تواند در روز‌های آینده هیئت مدیره باشگاه استقلال با تغییراتی همراه کند.

ناگفته نماند مدیریت جدید باشگاه استقلال با حضور یکی از اعضای در هیئت مدیره آبی پوشان موافق نبوده که پا در میانی یکی از وزرا در جلسه مجمع باشگاه باعث می‌شود این عضو در سمت خود در هیئت مدیره ماندگار شود.

با این وجود هیئت مدیره باشگاه استقلال اکنون در حالی با ۵ عضو کارهای خود را پیگیری می کند که ۳ عضو آن بازنشسته و ۲ شغله هستند و جای تعجب است که چطور وزیر ورزش و جوانان بدون بررسی احکام این نفرات را برای حضور در استقلال صادر کرده است.

به هر ترتیب بعید نیست تا چند روز دیگر با ورود مسئولان مربوطه باشگاه استقلال دوباره دستخوش تغییراتی شود.

برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
آخرین اخبار