۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۶۹۶۸۲
رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها با اشاره به اینکه ایران پیشنهادات مختلفی برای احیای برجام به غربی‌ها ارائه کرده ادامه داد: این مهم در حالیست که غربی‌ها تلاش کردند کشورمان را به بهانه‌های مختلف در شورای امنیت محکوم کنند تا قطعنامه علیه کشورمان صادر شود.
کد خبر: ۲۵۱۶۳

ایران پیشنهاد احیای براجام میدهد، غرب قطعنامه صادر میکند / پلن B صرفا عوام فریبی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها با اشاره به طرح موضوع استفاده از پلن B از سوی غربی‌ها در مواجه با ایران، گفت: روند مذاکرات برجام همواره با فراز و نشیب روبرو بوده است، زیرا جمهوری خواهان و دموکرات‌ها یک رویه را دنبال کرده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس اظهار کرد: در واقع هر چند برخی تصور می‌کنند دموکرات‌ها مانند جمهوری خواهان واکنش تند ندارند، اما اکنون مشاهده می‌شود که چطور زیاده خواهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران پیشنهادات مختلفی برای احیای برجام به غربی‌ها ارائه کرده که نشان دهنده حسن نیت کشورمان است، ادامه داد: این مهم در حالیست که غربی‌ها تلاش کردند کشورمان را به بهانه‌های مختلف در شورای امنیت محکوم کنند تا قطعنامه علیه کشورمان صادر شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آمریکایی‌ها همزمان با مدیریت اغتشاشات و حوادث اخیر در کشورمان، پیغام‌هایی را برای مذاکره مطرح کردند که به معنای افزایش فشار است، اما این سیاست آن‌ها شکست خورد.

عزیزی تصریح کرد: پس از شکست یاد شده، آن‌ها موضوع حقوق بشر را مطرح کردند و پروژه خروج کشورمان از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را پیگیری کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دوران ترامپ، آمریکایی‌ها در صدد برجام‌های دیگر از جمله حقوق بشر و ... بودند، خاطرنشان کرد: در این میان طرح موضوع اجرای پلن B از سوی غربی‌ها در مواجه با کشورمان صرفا عوام فریبی و اقدام رسانه‌ای برای افزایش فشار است.

پایان پیام/ خانه ملت

برچسب ها: جوکار برجام تعهدات برجامی توافق برجام احیای برجام کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نماینده مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار