۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۲۴۷۴
سرمربی پرسپولیس در اردوی تیم خطاب به بازیکنان تیم گفته است: بازیکنی که روی نیمکت است طبیعی است  که ناراحت باشد و به قول مورینیو نیمکت راضی در فوتبال وجود ندارد. بازیکن حق دارد به دلیل نیمکت نشینی ناراحت باشد، اما باید به تلاش خود ادامه دهد.
کد خبر: ۲۵۶۵۶

انتخاب با بازیکن است که اردوی تیم را ترک کند / حق دارد به دلیل نیمکت نشینی ناراحت باشد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برخی از بازیکنان از اینکه در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان نمی آیند، ناراضی هستند و گفته می شود احتمالا در تعطیلات زمستانی از اردوی این تیم جدا می شوند.

یحیی گل محمدی حتی در کنفرانس خبری بعد از بازی با گل گهر در این باره صحبت کرد و گفت الان وقت صحبت در این باره نیست چرا که پرسپولیس یک بازی دیگر پیش رو دارد و هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است.

حامد پاکدل، مهدی عبدی و سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی هستند که نسبت به عم حضور خود در ترکیب تیم ناراضی هستند.

گفته می شود یحیی گل محمدی در اردوی تیم خطاب به بازیکنان تیم گفته است: بازیکنی که روی نیمکت است طبیعی است  که ناراحت باشد و به قول مورینیو نیمکت راضی در فوتبال وجود ندارد. بازیکن حق دارد به دلیل نیمکت نشینی ناراحت باشد، اما باید به تلاش خود ادامه دهد. انتخاب با بازیکن است که اردوی تیم را ترک کند یا به رقابت ادامه دهد و این تصمیمی است که باید از سوی بازیکن گرفته شود، نه من... / خبرورزشی

برچسب ها: یحیی گل‌محمدی پرسپولیس
ارسال نظر
آخرین اخبار