۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۱۶۴۹
طولانی شدن روند نقل و انتقالات در جذب مهاجم خارجی به یک علامت سوال بزرگ برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده که چرا هر گزینه‌ایی که سراغش می‌روند حتی پس از توافق اولیه، زیر صحبت‌هایش می‌زند تا به ایران نیاید.
کد خبر: ۳۴۶۰۱

همین شیطنت موجب شد تا قید حضور در پرسپولیس را بزنند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی در تلاش برای خرید یک مهاجم خوب خارجی بود اما این اتفاق هر بار به تعویق افتاد تا در ساعات پایانی فرصت ویرایش فهرست آسیایی، سرخپوشان یک مهاجم سوئدی مراکشی را جذب کنند.

در طول این مدت کادر فنی بیش از ۵۰ گزینه را بررسی کرد اما تنها روی چهار پنج گزینه جمع بندی نهایی صورت گرفت تا این نفرات سرخپوش شوند اما این اتفاق برای هیچ یک از نفرات رخ نداد.

با این حال دلیل طولانی شدن روند نقل و انتقالات در جذب مهاجم خارجی به یک علامت سوال بزرگ برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده که چرا هر گزینه‌ایی که سراغش می‌روند حتی پس از توافق اولیه، زیر صحبت‌هایش می‌زند تا به ایران نیاید.

اصلی‌ترین گزینه‌ها فیلیپه کایسدو ستاره سابق اینتر و لاتزیو و استفان یووتیچ بودند کهدر نهایت سرخپوش نشدند تا سرانجام نبیل باهویی به پرسپولیس بیاید.

در این میان یکی از اصلی‌ترین دلایلی که حضور این بازیکنان در پرسپولیس منتفی می‌شد، شیطینت برخی افراد بود که مدیریت پرسپولیس هم به آن اشاره کرد اما نحوه این اقدامات جالب و البته عجیب بود.

برخی افراد با اکانت‌های مختلف به این بازیکنان پیام می‌دادند و خود را مدیر برنامه مربیان و حتی آنالیزورهای پرسپولیس معرفی می‌کردند. آنها می گفتند برای اینکه گزارش درست برای جذب آنها و حتی بازی کردن به کادر فنی انجام شود تا آنها قرارداد ببندند، باید درصد هنگفتی از قراردادشان را به این افراد بدهند. اتفاقی که در نوع خود عجیب بود.

همین شیطنت موجب شد تا این گزینه‌ها یکی پس از دیگری قید حضور در پرسپولیس را بزنند.

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات لیگ برتر نقل و انتقالات پرسپولیس حضور حداکثری لیگ یک فوتبال فوتبال فوتبال آسیا تیم‌فوتبال تراکتور
ارسال نظر
آخرین اخبار