۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۶۴۳۹۸
هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدارهای حساس و جذابی در نقاط مختلف قاره سبز پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۸

طارمی عامل انتقام پورتو از لیورپول می‌شود؟/ جدال صدرنشینی منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در آنفیلد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان خواهد رسید.

گروه A

منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در شرایطی در ورزشگاه اتحاد رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آورده‌اند. نماینده انگلیس با 9 امتیاز در رتبه نخست ایستاده و حریف فرانسوی با 8 امتیاز دوم است. بازی رفت را پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساند و منچسترسیتی در صورت کسب پیروزی ضمن گرفتن انتقام از حریف قدرتمندش، در قامت صدرنشین صعود می‌کند.

در دیگر بازی این گروه کلوب بروژ بلژیک با لایپزیش بازی می‌کند و اگر برنده شود حضورش در لیگ اروپا (جام یوفا) قطعی می‌شود. برتری برای نماینده آلمان نیز باعث 4 امتیازی شدن این تیم خواهد شد و در هفته آخر امیدهایش را برای صعود به لیگ اروپا زنده نگه می‌دارد.

منچسترسیتی - پاری‌سن‌ژرمن(۲۳:۳۰)
کلوب بروژ - لایپزیش(۲۳:۳۰)

گروه B

پورتو با 5 امتیاز در رتبه دوم ایستاده و باید در خانه لیورپول که با 12 امتیاز به‌عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد به برتری دست یابد. بازی رفت با نتیجه 5 بر یک به سود لیورپول به پایان رسید و امشب در ورزشگاه آنفیلد پورتو با امید به درخشش مهره‌هایی چون مهدی طارمی می‌تواند انتقام شکست دور رفت را بگیرد و صعود خود را قطعی کند.

تساوی یا شکست اتلتیکو مادرید مقابل میلان و برتری پورتو مقابل لیورپول به منزله حذف هر دو تیم است. با این حال نمایندگان اسپانیا و ایتالیا به‌دنبال پیروزی در این بازی هستند. اتلتیکو مادرید 4 امتیازی است و با پیروزی در این مسابقه و توقف پورتو برابر لیورپول در هفته آخر به یک تساوی برای صعود نیاز دارد. میلان هم امیدوار است به اولین پیروزی‌اش برسد تا 4 امتیازی شود و در هفته آخر برابر لیورپول صدرنشین پیروزی دیگری به دست آورد تا به شرط ناکامی‌های پورتو در دو بازی آخر به دور بعد صعود کند.

اتلتیکو مادرید - میلان(۲۳:۳۰)
لیورپول - پورتو(۲۳:۳۰)

گروه C

اسپورتینگ لیسبون و دورتموند 6 امتیازی هستند و پیروزی در مسابقه امشب تا حدود زیادی صعودشان را به دور بعد قطعی می‌کند. در این گروه آژاکس با 12 امتیاز در کسوت صدرنشین صعود می‌کند و امشب در خانه بشیکتاش که امتیازی ندارد، کار آسانی پیش رو خواهد داشت. بروسیا دورتموند با برتری در خانه اسپورتینگ به خاطر آنکه بازی رفت را از این حریف برده تحت هر شرایطی صعود می‌کند و نماینده پرتغال در صورت شکست با اختلاف 2 گل  دورتموند چنین شرایطی پیدا می‌کند.

بشیکتاش - آژاکس(۲۱:۱۵)
اسپورتینگ لیسبون - دورتموند(۲۳:۳۰)

گروه D

رئال مادرید در خانه شریف تیراسپول دو هدف را دنبال می‌کند. در صورتی که شاگردان کارلو آنچلوتی به پیروزی برسند ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، صعودشان را به مرحله بعدی قطعی خواهند کرد و با یک تیر دو نشان را زده‌اند. در دیگر بازی اینتر که 7 امتیاز دارد میزبان شاختار دونتسک است. برتری شاگردان سیمونه اینزاگی و تساوی میان رئال مادرید و شریف تیراسپول، حکم به صعود اینتر می‌دهد تا در هفته آخر برای ایستادن در صدر جدول با رئال مادرید دیدار کند.

اینتر - شاختار دونتسک (۲۱:۱۵)
شریف تیراسپول - رئال مادرید(۲۳:۳۰)

ارسال نظر
آخرین اخبار