۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۵۳۲۳
شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار از گروه‌ B این رقابت‌ها پیگیری شد.
کد خبر: ۲۹۲۷

بازگشت امید به اردوی روسونری با پیروزی در متروپولیتانو/ رقابت یاران طارمی با اتلتیکو و میلان برای صعود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های A تا D این رقابت‌ها به پایان رسید و رئال مادرید و اینتر میلان صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند، بروسیا دورتموند از صعود بازماند و امیدهای آث‌میلان برای صعود از گروه مرگ زنده شد.

گروه B:

اتلتیکو مادرید 0 – آث‌میلان 1

لیورپول 2 – پورتو 0

در گروه B این رقابت‌ها که موسوم به گروه مرگ است، در دیداری حساس تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در متروپولیتانو شهر مادرید پذیرای آث‌میلان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود روسونری به پایان رسید.

تنها گل این مسابقه را مسیاس در دقیقه 84 وارد دروازه شاگردان دیه‌گو سیمئونه کرد.

شاگردان پیولی که از 4 دیدار گذشته خود تنها یک امتیاز اندوخته بودند و امید چندانی به صعود از گروه نداشتند، با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، امیدشان برای صعود پررنگ شد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال لیورپول موفق شد با تیم دوم خود با نتیجه 2 بر صفر پورتو پرتغال را با شکست بدرقه کند. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو هم در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و در دقیقه 64 تعویض شد.

تیاگو آلکانترا در دقیقه 52 و محمد صلاح در دقیقه 70 روی پاس هندرسون برای قرمزهای آنفیلد در این مسابقه گلزنی کردند.

در این گروه لیورپول با 15 امتیاز و پنج پیروزی پیاپی مقتدرانه در صدر ایستاده و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده است. اما جدال اصلی در گروه مرگ برای کسب عنوان دوم این گروه است، در حال حاضر و با پایان هفته پنجم، پورتو با 5 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است و آث‌میلان و اتلتیکو مادرید هم با 4 امتیاز سوم و چهارم هستند.

در هفته پایانی این گروه سه‌شنبه 16 آذر ماه پورتو میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود و آث‌میلان هم در ورزشگاه سن‌سیرو از شاگردان یورگن کلوپ پذیرایی می‌کند. تنها سرنوشت یاران مهدی طارمی برای صعود به عنوان تیم دوم در دستان خودشان است و آث‌میلان و اتلتیکو مادرید حتی در صورت پیروزی هم صعودشان قطعی نیست و نیم‌نگاهی هم به دیدار همزمان خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار