۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۱۶۰۹
مرحله چهارم و پایانی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه امروز ۶۸ رکابزن در مسیر ۱۳۸ کیلومتری به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۳۰۹۲۶

پایان کار دوچرخه سواران ایران در تور بین‌المللی ساکاریا ترکیه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در مرحله چهارم و پایانی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه امروز ۶۸ رکابزن در مسیر ۱۳۸ کیلومتری به رقابت پرداختند.

تیم ملی جاده کشورمان هم پس از مدتها دوری از میادین خارجی به منظور آمادگی هرچه بیشتر رکابزنان پیش از اعزام به مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در این تور کلاس ۲ شرکت کرده بود. در مرحله آخر که امروز برگزار شد ۷ ورزشکار کشورمان در خط استارت قرار گرفتند.

در رقابت امروز محمد گنج‌خانلو بهترین نتیجه را کسب کرد و جایگاه هفتمی مرحله آخر را از آن خود کرد. آیدین علیاری نیز توانست رتبه ۱۲ را کسب نماید.

در پایان این تور پیراهن طلایی به رکابزن تیم آستانا قزاقستان رسید. از میان چهار مرحله تور هم سعید صفرزاده رکابزن کشورمان قهرمان مرحله دوم شد و در مجموع تور نیز در رده بیست‌وپنجم قرار گرفت. صفرزاده بهترین عملکرد را در میان نمایندگان ایران داشت.

پس از صفرزاده، حسین عسگری در رده سی و هشتم، محمد گنج خانلو در رده چهل، علی لبیب در رده پنجاه، آیدین علیاری در رده پنجاه و پنجم، مهدی ناطقی در رتبه پنجاه و ششم و محمد دارزی رامندی هم در جایگاه شصت و یکم ایستادند. امیرحسین جمشیدیان هم در رده شصت و چهارم تور قرار گرفت.

برچسب ها: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری ترکیه
ارسال نظر
آخرین اخبار