۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۴۳۹۴
جامعه دوچرخه سواری تهران انتظار داشتند پس از انتخاب حسین زاده، مجمع برگزار و رئیس تعیین شود، در این حدود یک سال از سرپرستی وی هم خبری از انتخابات نشد.
کد خبر: ۳۵۰۲۶

ظاهرا وضعیت و آینده هیات دوچرخه سواری استان تهران برای کسی اهمیت ندارد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هیات دوچرخه سواری استان تهران از آن دست هیات هایی است که ظاهرا وضعیت و آینده آن برای کسی اهمیت ندارد و حدود 2 سال است که بدون رئیس اداره می‌شود و عملا فعالیت خاصی هم از این هیات دیده نمی‌شود.

امید سراجی که پیش از این ریاست هیات تهران را برعهده داشت، به دلیل اینکه فعالیت کاری اش خارج از تهران بود، انتقادهای زیادی به وی می شد و در نهایت سال 1400 با پایان دوره اش، حمید عطاالهی به عنوان سرپرست انتخاب شد، اما در آن یک سال حضور عطاالهی هم انتخابات برگزار نشد و سرپرست دیگری به نام جعفر حسین زاده دی ماه سال گذشته انتخاب شد.

در حالی که جامعه دوچرخه سواری تهران انتظار داشتند پس از انتخاب حسین زاده، مجمع برگزار و رئیس تعیین شود، در این حدود یک سال از سرپرستی وی هم خبری از انتخابات نشد.

در حکم حسین زاده  آمده بود حداکثر ظرف مدت 3 ماه نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات اقدامات لازم معمول گردد، اما از دی ماه سال گذشته تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

در این بین شنیده می‌شود ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات انجام شده، اما خبری از تایید صلاحیت‌ها و اعلام زمان برگزاری انتخابات نیست.

/فارس.

برچسب ها: دوچرخه سواری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار