۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۹۵۰۲۰
تنیسور شماره یک جهان گفت: چه چیز دیگری می‌توانم در حرفه‌ام به دست بیاورم؟ من آن‌قدر دور نگاه نمی‌کنم. من فقط از اتفاقی که در این دو هفته افتاد، خوشحالم. من روز به روز کار خواهم کرد، بهترین بازی خود را نشان خواهم داد و به عنوان یک تنیسور پیشرفت خواهم کرد.
کد خبر: ۳۱۵۶۴
اظهارات جالب اِشویانتک پس از قهرمانی در تنیس زنان رولان کاروس
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایگا اِشویانتک، تنیسور لهستانی پس از کسب جام قهرمانی رولان گاروس 2023 گفت: احساس می‌کنم مقایسه این قهرمانی با دو عنوان قبلی‌ام سخت است. سال گذشته برای من تاییدی بود که اولین بار تصادفی قهرمان نشدم. قهرمانی امسال به دلیل مصدومیت و فشار سخت‌تر بود، علاوه بر این من از عنوان قهرمانی دفاع کردم. حالا به نظر می‌رسد که احساسم کمی متفاوت است.

تنیسور شماره یک جهان افزود: باید با همه این‌ها کنار می‌آمدم. من بسیار خوشحالم که نتیجه داد و داریا (یکی از اعضای تیم) به من کمک کرد، زیرا سه هفته گذشته آسان نبود. کل تیم تلاش کرد. ماچی مراقب سلامتی من بود و با آسیب‌های جزئی کار کرد. این اتفاق در ورزش می‌افتد اما به لطف او بود که توانستم بعد از ایندین ولز و رم مسابقه دهم. بدون تیم من اینجا نبودم.

ایگا اِشویانتک در مورد کسب عناوین بیشتر در آینده نیز خاطرنشان کرد: چه چیز دیگری می‌توانم در حرفه‌ام به دست بیاورم؟ من آن‌قدر دور نگاه نمی‌کنم. من فقط از اتفاقی که در این دو هفته افتاد، خوشحالم. من روز به روز کار خواهم کرد، بهترین بازی خود را نشان خواهم داد و به عنوان یک تنیسور پیشرفت خواهم کرد. من برای خودم اهداف یا رکوردهای دیوانه‌وار تعیین نمی‌کنم. می‌دانم بهترین کار این است که آرام بمانم.

انتهای پیام/تسنیم

برچسب ها: تنیس
ارسال نظر
آخرین اخبار