۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۶۱۴۵۵
دیدار نواک جوکوویچ و آلکاراس امشب در تورین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۳۵
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کارلوس آلکاراس 21 ساله قهرمان دو دوره گرنداسلم پس از پیروزی برابر دانیل مدودف روسی نفر سوم جهان و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت فینال ATP در ایتالیا گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم نخستین نیمه نهایی‌ام را اینجا بازی کنم. فکر می‌کنم نکته کلیدی بازی این بود که از نظر ذهنی قوی بمانیم. چند بازی بود که مشکل داشتم. گاهی اوقات دانیل به سادگی باورنکردنی بازی می‌کرد. مهم است که در چنین لحظاتی آرام و قوی بمانید و به بازی خود ایمان داشته باشید. 

این تنیسور اسپانیایی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در مسابقات فکر می‌کند، اظهار داشت: ما فقط دو مسابقه با عنوان قهرمانی فاصله داریم اما در عین حال خیلی دور است. باید در نیمه‌نهایی با نواک جوکوویچ بازی کنم. اگر در این مسابقه پیروز شوم، فینال بسیار سختی خواهم داشت. من رویای قهرمانی در این مسابقات را دارم. چرا که نه؟ اما ابتدا باید بهترین بازی خود را در نیمه‌نهایی نشان دهم. من باید با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ روبرو شوم. اگر بخواهم نواک را شکست دهم باید بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

کارلوس آلکاراس افزود: بعد از باخت به نواک جوکوویچ در فینال گرنداسلم رولان گاروس حدس می‌زنم فقط از نظر ذهنی قوی‌تر هستم. در پاریس شکست خوردم اما من تجربه به دست آوردم. فکر می‌کنم وقتی با تنیسوری همانند نواک روبرو می‌شوید، باید از نظر روحی قوی بمانید و با فشاری که او با هر توپ و هر لحظه به شما وارد می‌کند، مقابله کنید. فکر می‌کنم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و آماده هستم تا با او روبرو شوم.

دیدار نواک جوکوویچ و آلکاراس امشب در تورین برگزار می‌شود.

/تسنیم.

برچسب ها: تنیس
ارسال نظر
آخرین اخبار