۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۴۱۷۴
دوشنبه جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و گزینه‌های نهایی فدراسیون برای هدایت تیم ملی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۲۶

نمیشود از کنار این مربی بزرگ گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، معمای بزرگ والیبال ایران هنوز حل نشده و مشخص نیست که چه کسی جایگزین بهروز عطایی خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در چند تورنمنت اخیر نتایج کابوس واری به ثبت رسانده و لازم است که یک سرمربی قابل انتخاب شود تا برای اندک شانسمان جهت رسیدن به رویای حضور در المپیک پاریس بجنگیم.

از زمان خداحافظی بهروز عطایی با تیم ملی والیبال ایران نام‌های متفاوتی به عنوان جایگزین احتمالی او مطرح شده است. از افرادی که در سال‌های اخیر همواره نام او در اطراف والیبال ایران وجود داشته سرمربی مشهور و بلژیکی دنیای والیبال یعنی ویتال هاینن است. کسی که بارها برای حضور در ایران چراغ سبز نشان داده اما هیچگاه این اتفاق رخ نداده است.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال خیلی به همکاری با ویتال هاینن علاقه نشان نمی‌دهد چرا که او را یک سرمربی پرحاشیه می‌داند اما هیچکس نیست که به توانایی‌های فنی این بلژیکی شک داشته باشد. اخیراً هاینن از جمع گزینه‌های والیبال ایران کنار گذاشته شد اما به نظر می‌رسد که او دوباره به شانس هدایت تیم ملی تبدیل شده و اصلاً بعید نیست که دوباره باب مذاکرات جدی برای حضور او در ایران آغاز شود.

دوشنبه جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و گزینه‌های نهایی فدراسیون برای هدایت تیم ملی اعلام می‌شود. روبرتو پیازا در کنار لورنزو بلنجینی و رنان دال‌زاتو از بیشترین شانس برخوردارند اما نمی‌توان از کنار نام هاینن نیز گذشت.

برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار