۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۵۳۹۲
قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی و فینال در سالن شهدای هفتم تیر مشخص خواهد شد. 
کد خبر: ۳۵۱۷۰

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ تیم‌های بانک شهر، انبوه‌سازان هوتن، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و پاس تهران ۴ تیمی هستند که روز جمعه برای رسیدن به قهرمانی رقابت خواهند کرد. در این بین تیم‌های بانک شهر و انبوه‌سازان هوتن باتوجه به جذب کشتی‌گیران ملی‌پوش شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. در این بین تیم انبوه‌سازان با جذب ۳ کشتی‌گیر روس که از مدال‌آوران جهان و المپیک هستند تیم خود را تقویت کرده تا بتواند خود را نزدیک به جام قهرمانی ببیند. 

تیم‌های بانک شهر و انبوه‌سازان هوتن کشتی‌گیران ملی‌پوش هم در اختیار دارند که سرشاخ آن‌ها در صورت رویارویی در فینال جذاب خواهد بود. امیرعلی آذرپیرا، یداله و ارشک محبی اخیرا به بانک شهر پیوسته‌اند. بانک شهر همچنین علیرضا سرلک، احمد جوان، احمد بذری و امیرمحمد یزدانی را در اختیار دارد. علی سوادکوهی که از مدعیان ۸۶ کیلوگرم محسوب می‌شود و عملکرد خوبی در لیگ داشته برای تیم بانک شهر وارد تشک خواهد شد. 

برای تیم انبوه‌سازان هم علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم کشتی می‌گیرد که رقابت او در فینال با سوادکوهی جذاب خواهد بود. سبحان یاری، امیررضا معصومی و ابراهیم خواری هم از چهره‌های مطرح انبوه‌سازان هستند. باید دید در سرشاخ مدعیان جهان کدام کشتی‌گیر تیمش را برای رسیدن به قهرمانی کمک خواهد کرد.

/تابناک.
برچسب ها: کشتی آزاد لیگ برتر کشتی سرشاخ کشتی گیران
ارسال نظر
آخرین اخبار