۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۸۱۳۴
کشتی آزاد قهرمانی کشور؛
سه وزن اول مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۳۴۴

کسب قهرمانی کشتی گیر ساروی برای ایلام!

تکلیف3 وزن اول مشخص شد | کشتی گیر ساروی قهرمانی را برای ایلام کسب کرد!
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ظهر امروز (پنجشنبه) مبارزه‌های فینال و رده‌بندی سه وزن اول مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در ساری برگزار شد.

فینال وزن 57 کیلوگرم را احمد جوان از خراسان رضوی از آن خود کرد، در حالی که مازندران پیش از این با میلاد والی‌زاده و ابراهیم خواری در این وزن مدعی به نظر می‌رسید. والی‎‌زاده که ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی بلگراد بود، روز گذشته مغلوب سیدعلی عظیمی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، خواری هم که دربازی‌های آسیایی نماینده وزن اول بود، به مقام سومی مسابقات کشوری رسید.

رده‌بندی وزن 57 کیلوگرم: 1- احمد جوان (خراسان رضوی)، 2- علیرضا سرلک (لرستان)، 3- مهدی ویسی (سهمیه مازندران) و 3- ابراهیم خواری (سهمیه مازندران)

در 65 کیلوگرم هرچند یک کشتی‌گیر جوان ساروی به مقام قهرمانی رسید، اما او نماینده ایلام در رقابت‌های قهرمانی کشور بود. عباس ابراهیم‌زاده در فینال علی خرمدل را شکست داد تا سهم تهران از دو فینال سه وزن اول، دو اولی نشود.

مازندرانِ میزبان در این وزن هیچ سهمی در بین نفرات برتر نداشت. کیان محمودجانلو کشتی‌گیر مازندرانی در مبارزه رده‌بندی حاضر نشد تا دست ولی‌زاده بدون کشتی بالا برود.

رده‌بندی وزن 65 کیلوگرم: 1-عباس ابراهیم‌زاده (ایلام)، 2- علی خرمدل (تهران)، 3- داریوش ولی‌زاده (همدان) و 3- مجید داستان (توابع تهران)

در وزن 97 کیلوگرم این امیرعلی آذرپیرای جوان بود که بر محمدحسین محمدیان باتجربه غلبه کرد. محمدیان تنها امید میزبان برای قهرمانی در روز اول مسابقات بود. امیر محمدی هم بدون مبارزه در رده‌بندی به پیروزی رسید، چون حسین رمضانیان امروز وزن‌کشی نکرده بود.

رده‌بندی وزن 97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران)، 2- محمدحسین محمدیان (مازندران)، 3- علیرضا رکابی (تهران) و 3- امیر محمدی (خراسان شمالی)

امروز (23 آذر) نیز رقابت‌ها در سه وزن 74، 86 و 125 کیلوگرم تا مرحله نیمه نهایی دنبال خواهد شد.

/ تسنیم.

برچسب ها: کشتی آزاد
ارسال نظر
آخرین اخبار