۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۴۵۶۳۲۲
قادر نصیری ترزنق معتقد است افشاگری علیه مفاسد اقتصادی در راس کار مجلس است بنابراین او بعد از ورود به مجلس در پیگیری تخلفات اقتصادی کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۳۶۲۲۰

مبارزه و افشای فساد از راس امور| حامی کارگان و قشر ضعیف  در پیگیری تخلفات اقتصادی کوتاه نخواهد آمد

تسهیل کسب و کار در فضای مجازی، فراهم‌سازی بستر اینترنت پرسرعت/گسترش ناوگان حمل ونقل عمومی بویژه مترو به شهر‌های اقماری و حاشیه‌ای تهران 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «قادر نصیری ترزنق» متولد ۱۳۴۹ از شهرستان خلخال، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از ۱۵ سال پیش تاکنون به عنوان رابط پارلمانی رسانه‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور دارد. او همچنین ۲۵ سال سابقه مطبوعاتی در نشریات و مطبوعات مختلف کشور را در کارنامه دارد.

او قصد دارد پیگیر مطالبات بحق کارگران در مجلس شورای اسلامی باشد: به عنوان نماینده مجلس پیگیر مطالبات بحق قشر کارگر که قشری آسیب‌پذیر هستند، خواهم بود و به دنبال این هستم که بحران‌های اقتصادی آن‌ها را رصد کرده و در سطوح مختلف مطرح کنم.

او همچنین با تاکید ویژه به اشتغال جوانان، در دفاع از حقوق جامعه شاغل و بازنشسته می‌گوید: بهبود وضعیت معیشتی کارگران شاغل و بازنشسته و خانواده‌هایشان، تسهیل کسب و کار در فضای مجازی، فراهم‌سازی بستر اینترنت پرسرعت از اعم برنامه‌های من است که باید نمایندگان منتخب مجلس به آن‌ها توجه کنند.

او در خصوص مطالبات بازنشستگان نیز می‌گوید: مهمترین مشکل این گروه بحث افزایش حقوق و توجه ویژه به بحث معیشت و درمان آن‌هاست. این مطالبه از سال‌ها پیش با همراهی برخی نمایندگان مجلس در حال پیگیری است اما هنوز به نتیجه نرسیده و لازمه پیگیری است.

نصیری دلیل حضور در انتخابات مجلس را خدمت به مردم و بلند کردن صدای آن‌ها عنوان می‌کند و از مشکلات مردم و قشر ضعیف می‌گوید: برخی مناطق تهران کمتر توسعه یافته و حاشیه‌نشینی در پایتخت با وسعت زیادی به چشم می‌آید. در حوزه عرضه‌ی خدمات اجتماعی نیز براساس نیاز واقعی جامعه کاری صورت نگرفته است به خصوص برای بحث ترافیک در کلان شهر‌هایی مثل تهران اقدامات صورت گرفته کفایت نمی‌کند بنابراین یکی دیگر از برنامه‌های من بعد از ورود به مجلس افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی بویژه مترو در شهر‌های اقماری و حاشیه‌ای تهران است.

نصیری همچنین معتقد است افشاگری علیه مفاسد اقتصادی در راس کار مجلس است بنابراین او بعد از ورود به مجلس در پیگیری تخلفات اقتصادی کوتاه نخواهد آمد.

قادر نصیری ترزنق دارای کد انتخاباتی ۸۵۷۸ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

برچسب ها: انتخابات انتخابات مجلس ۱۴۰۲ #کارگران مجلس مبارزه با فساد فساد مالی قادر نصیری ترزنق حمل و نقل عمومی اینترنت فضای کسب و کار
ارسال نظر
آخرین اخبار