۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۳۶۷۴۵۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خطوط پاسخ داد:
اسماعیلی گفت: پیشنهاد دولت در خصوص ساعت کاری کارمندان از یک ساعت و نیم کمتر بود که ما در مجلس این موضوع را در کمیسیون اجتماعی به دو ساعت و نیم رساندیم و در خصوص تعطیلات پایان هفته هم نمایندگان مجلس پیشنهادات زیادی را ارائه دادند.
کد خبر: ۳۶۳۱۵

یکشنبه؛ نوبت رسیدگی به لایحه تعطیلات پایان هفته!/ این موضوع یک مطالبه عمومی است و باید به نتیجه برسد

 

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به موضوع تعطیلات پایان هفته و ساعت کاری کارمندان اشاره و مطرح کرد: موضوع تغییر ساعت کاری و تعطیلات پایان هفته در هفته پیش با امضای بیش از ۵۰ نفر در اولویت کار قرار گرفت، به احتمال قوی روز یکشنبه نوبت رسیدگی این لایحه است البته ناگفته نماند که نوبت رسیدگی در دستور دوم قرار گرفته انشالله که وقت برسد و به این موضوع رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: کاهش ساعت کاری کارمندان از ۴۴به ۴۰ساعت در هفته/دولت موظف است پیشنهاد نمایندگان را اجرا کند

یکشنبه؛ نوبت رسیدگی به لایحه تعطیلات پایان هفته!/ این موضوع یک مطالبه عمومی است و باید به نتیجه برسد

انشالله با توضیحاتی که خود دولت نوشته لایحه تعطیلات پایان هفته یکشنبه هفته آینده به تصویب برسد چون این مطالبه یک مطالبه عمومی است و باید به نتیجه برسد. تمام تلاش ما این است که این موضوع برای سال بعد نیفتد.

اسماعیلی ادامه داد: پیشنهاد دولت در خصوص ساعت کاری کارمندان رو یک ساعت و نیم کمتر بود که ما این موضوع را در کمیسیون اجتماعی به دو ساعت و نیم رساندیم و در خصوص تعطیلات پایان هفته هم نمایندگان مجلس پیشنهادات زیادی را ارائه دادند هم پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه و هم پیشنهاد تعطیلی شنبه را داشتیم. در آخر هم کمیسیون اجتماعی موضوع را به دست دولت داد تا خودش تصمیم بر تعطیلی یک از آن روزها بگیرد.

بیشتر بخوانید: تعطیلی پنجشنبه‌ها در اولویت دستور کار‌ها قرار گیرد|این طرح بار مالی ندارد

وی خاطرنشان کرد: انشالله با توضیحاتی که خود دولت نوشته این لایحه یکشنبه هفته آینده به تصویب برسد چون این مطالبه یک مطالبه عمومی است و باید به نتیجه برسد. تمام تلاش ما این است که این موضوع برای سال بعد نیفتد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب لایحه تعطیلات پایان هفته از سوی شورای نگهبان اشاره و مطرح کرد: فکر می‌کنم این لایحه با کمترین ایراد یا بدون ایراد از سوی شورای نگهبان هم تصویب شود.

برچسب ها: کمیسیون اجتماعی مجلس ولی اسماعیلی دولت مجلس شورای نگهبان ساماندهی تعطیلات کارمندان دولت
ارسال نظر
آخرین اخبار