۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۰۵۶۶
فرهاد مجیدی که ۴۰ مرتبه در لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشسته رکوردی بهتر از امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی ثبت کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۹

رکورد مجیدی موفق‌تر  از قلعه‌نویی و مظلومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، فرهاد مجیدی که فصل گذشته و از هفته هفدهم برای سومین مرتبه سرمربی استقلال شد در این فصل برای اولین مرتبه از هفته نخست هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفت. او در دیدار با پیکان برای مرتبه چهلم سرمربی آبی‌پوشان بود و رکوردهایی را برای خود ثبت کرد.

مجیدی در ۴۰ دیدار، ۲۱ پیروزی، ۵ شکست و ۱۴ تساوی کسب کرده است تا رکورد بالای ۵۰ درصد پیروزی را به دست آورد. فولاد خوزستان، سپاهان، ذوب‌آهن، گل‌گهر و پرسپولیس تیم‌های برنده مقابل مجیدی هستند. جالب اینکه سرمربی فعلی استقلال در هفته نهم لیگ برتر برای اولین بار از سد پیکان گذشت تا در لیگ برتر پرسپولیس، آلومینیوم و فجرسپاسی تنها تیم‌های بدون باخت مقابل او نام بگیرند. 

صنعت‌نفت آبادان ۴ بار برابر تیم مجیدی بازی کرده تا از این حیث تکراری‌ترین حریف او قلمداد شود. سرمربی آبی‌پوشان در مصاف با تراکتور، صنعت‌نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن با ثبت دو پیروزی بیشترین برتری را تجربه کرده است. مجیدی با نتایجی که به بخش مهمی از آن اشاره شد ۷۷ امتیازی است و میانگین ۱.۹۳ امتیاز را در هر بازی در اختیار دارد و می‌تواند آن را بهبود بخشد یا تضعیف کند.

فرهاد مجیدی در کنار وینفرد شفر در صدر مربیان موفق در استقلال با ۴۰ بازی قرار دارد و هر دو نفر ۷۷ امتیاز به دست آورده‌اند. امیر قلعه‌نویی در۴۰ بازی ابتدایی‌اش ۷۵ امتیاز دشت کرد، پرویز مظلومی در۴۰ بازی ۷۴ امتیاز کسب کرد. صمد مرفاوی هم امتیازی برابر با مظلومی به دست آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار