۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۸۸۷۲
امیر ارسلان مطهری آمار گلزنی خوبی دارد و می‌تواند بار دیگر مرد اول خط حمله استقلال باشد.
کد خبر: ۴۳۶۰

آماری که مطهری را مهاجم اول استقلال می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیرارسلان مطهری در این فصل دقایق کوتاهی فرصت بازی برای استقلال را پیدا کرده، اما با گلی که مقابل پیکان به ثمر رساند با توجه به دقایق حضورش در ترکیب آبی‌پوشان بهترین گلزن این فصل تیمش محسوب می‌شود.

مهاجم فرصت‌طلب استقلال در ۲۹۹ دقیقه، ۲ گل برای تیمش به ثمر رسانده است و بر این اساس او به کمتر از ۱۵۰ دقیقه زمان برای زدن هر گل نیاز دارد. کوین یامگا که با ۳ گل زده بالاتر از مطهری ایستاده، هر ۲۱۰ دقیقه یک گل می‌زند. امیرحسین حسین‌زاده هر ۶۱۶ دقیقه، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی هم در بیشتر از ۷۰۰ دقیقه یک گل زده‌اند.

رودی ژستد، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی نامشان در فهرست گلزنان این فصل استقلال دیده نمی‌شود. عجیب اینکه مطهری گل‌های خود را به‌عنوان بازیکن ذخیره ثبت کرده است. او در هفته‌های اول و دوم مقابل هوادار و ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار داشت، اما بعد از آن نیمکت‌نشین بوده و هر بار در کسوت بازیکن ذخیره بازی کرده است. مطهری اولین گلش را برابر تراکتور به ثمر رساند و پیکان قربانی دومش نام گرفت.  

با توجه به خاموش بودن موتور گلزنی ژستد و قاسمی نژاد احتمال آنکه مطهری در دیدار حساس هفته دهم استقلال مقابل سپاهان مرد اول خط حمله فرهاد مجیدی باشد، دور از انتظار نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار