۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۴۱۸۲
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خطوط:
کوچکی نژاد گفت: متاسفانه آنچه که ما در لایحه مشاهده کردیم این بود که از مستضعفان و محرومان به ویژه اقشار آسیب پذیر و حقوق‌های پایین، حمایت زیاد نشده است.
کد خبر: ۴۵۸۹

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری خطوط در رابطه با عدم افزایش یارانه نقدی و حقوق کارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۱ با بیان اینکه دولت قصد دارد یارانه نقدی را همانند سال‌های گذشته پرداخت کند، افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حدود ۷۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و یارانه معیشتی و ۳۶ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده شده است.

تورم بالای ۴۰ درصد/افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران فقط ۱۰ درصد!

وی عنوان کرد: متاسفانه آنچه که ما در لایحه مشاهده کردیم این بود که از مستضعفان و محرومان به ویژه اقشار آسیب پذیر و حقوق‌های پایین، حمایت زیاد نشده است.
وی تاکید کرد: دولت بسیاری از مسائل را در بودجه رعایت نکرده است به طور مثال تورم موجود در کشور بالای ۴۰ درصد است، ولی در لایحه فقط ۱۰ درصد به حقوق بازنشستگان و کارگران اضافه شده است که هیچ گونه همخوانی با هم ندارند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس اجازه تضییع شدن حقوق محرومان و مستضعفان را نخواهد داد و قطعا با چکش کاری‌هایی که در کمیسیون تلفیق انجام خواهد شد این اعداد و ارقام را تغییر خواهیم داد.
انتهای پیام/

برچسب ها: لایحه بودجه 1401 یارانه نقدی تورم
ارسال نظر
آخرین اخبار