۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۷۳۱۹۲
ستاره‌های گذشته و حال تیم ملی فوتبال ایران در سطح باشگاهی با یکدیگر تفاوت دارند.
کد خبر: ۵۱۷۶

فاصله ستاره‌های پیشین و فعلی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی مهدوی‌کیا در کنار بسیاری از بزرگان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران باعث افتخار پرچم مقدس کشورمان شده و این روز‌ها اخباری در مورد او در دیدار نمادین جام اعراب متشر می‌شود. قطعاً تا زمانی که او یا فدراسیون فوتبال پاسخی به پیراهنی که سرمربی تیم ملی امید پوشیده و در آن پرچم رژیم صهیونیستی وجود داشته، نداده‌اند امکان صحبت در این باره نیست.

مهدوی‌کیا یکی از ۱۱ بازیکن برتر قرن هامبورگ شمرده می‌شود ۲۵۰ بازی در بوندسلیگا انجام داده، ۲۹ گل زده و ۴۷ پاس گل ارسال کرده است. او در کنار علی دایی، کریم باقری، علی کریمی، خداداد عزیزی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، رحمان رضایی و ... در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی بازی کرده است.

در این دوره سردار آزمون و مهدی طارمی در زنیت سن‌پترزبورگ و پورتو عملکرد خوبی دارند، اما تنها ملی‌پوش حاضر در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی سامان قدوس است و دیگر لژیونر‌ها  در حسرت حضور در یکی از این لیگ‌ها هستند.

قدر ستاره‌های تاریخ فوتبال ایران را در هر دوره‌ای باید دانست و کمک کرد تا سطح فنی فوتبالیست‌های ملی را بالا برد تا بار دیگر شاهد حضور بازیکان ایرانی در بوندسلیگای آلمان، لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و حتی لیگ یک فرانسه باشیم.  

ارسال نظر
آخرین اخبار