۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۷۳۴۸
هفته بیست و سوم سری A ایتالیا؛
هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا شب گذشته با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۷۷۶۱

برد‌های ۴ گله ناپولی و رم مقابل حریفان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا شب گذشته با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد و تیم‌های فوتبال ناپولی و آاس رم موفق شدند با چهار گل حریفان خود را شکست دهند.

ناپولی در ورزشگاه خانگی خود یده‌گو آرماندو مارادونا با نتیجه ۴ بر یک از سد سالرنیتانای قعرنشین غلبه کرد.

جوان جسوس در دقیقه ۱۷، رحمانی در دقیقه ۴۷، دریس مرتنز در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی و لورنزو اینسینیه در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی برای میزبان در این مسابقه گلزنی کردند و تک گل سالرنیتانا را بونازولی در دقیقه ۳۳ روی پاس کچیردا وارد دروازه ببر‌های جنوب کرد.

ناپولی با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر موقتاً به رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا صعود کرد و سالرنیتانا در امتیاز ۱۱ و قعر جدول رده بندی ۲۰ تیمی باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال آاس رم موفق شد میزبان خود امپولی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

تامی آبراهام در دقیقه ۲۴، مانچینی در دقیقه ۳۳، اولیویرا در دقیقه ۳۵ و نیکولو زانیولو در دقیقه ۳۷ برای گرگ‌ها در این مسابقه گلزنی کردند و گل‌های امپولی توسط پینامونتی در دقیقه ۵۵ روی پاس باندینلی و باجرامی در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید.

شاگردان ژوزه مورینیو با این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند و به رده ششم جدول رده بندی صعود کردند و امپولی در امتیاز ۲۹ و رده دوازدهم باقی ماند.

در سایر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

کالیاری ۱ - فیورنتینا ۱

لا اسپزیا ۱ - سمپدوریا ۰

تورینو ۱ – ساسولو ۱

در آخرین دیدار یکشنبه شب هم از ساعت ۲۳:۱۵ در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو میزبان یوونتوس است که تا دقیقه ۸۵ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار